/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er her ikke lidt stille idag?
Fra : majbritt05
Vist : 368 gange
1 point
Dato : 16-06-03 13:24

Hejza

Er her ikke lidt stille idag her på kandu.dk?

Hvad laver folk?

Selv sidder jeg og skriver på en levnedsbeskrivelse. Men vil snart ud at nyde vejret lidt.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-06-03 13:28

sidder og laver disposition til psykologiexamen onsdag... suk!

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 16-06-03 13:47

sidder og arbejder på et program. syntes at der er meget stille i øjeblikket.

MVH

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 16-06-03 13:53

Hej med jer to.
Der er rigtigt nok lidt stille, men mon ikke det har lidt med vejret at gøre ? Det er for godt til at sidde indenfor og klaske i taster. En anden ting er også at der er ved at brede sig en underlig stemning, med beskyldninger for både det ene og det andet så den almindelige udveksling af snak er nok ved at gå i stå, men mon ikke den kommer i gang igen efter sommerferien ? Det tror jeg på. Personligt skal jeg på ferie i slutningen af juli og en tre uger frem

Sren Roskilde

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-06-03 14:00

hej søren..ja, forhåbentlig kommer den igang igen. Vejret er ikke så godt her, heldigvis, ellers ville det være for surt at sidde indendørs og forsøge at tænke store psykologiske tanker .

jeg tør sgu snart ikke skrive noget mere.. der skal ingenting til før jeg får på puklen af min ven der starter med "r"!!!!, og det er umådeligt irriterende!

nå.. god arbejdslyst til dem der knokler!

Christina

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 16-06-03 14:13

Ja, ja. Men sådan er det jo når man stikker snuden frem.

Så kommer der af og til et hak i kalorius, og det er der jo ikke rigtigt noget at gøre ved. Du og andre menneske har to valg i den forbindelse. 1. At være ligeglad 2. At være bedøvende ligeglad. Jeg ville nok vælge det sidste. Hov, du kan jo også vælge en mellemting mellem de muligheder

Kan I all tre have det så smukt. Jeg er smuttet ud i vejret.

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 16-06-03 14:21

ja, der er godt nok en ufattelig dårlig stemning herinde nogle gange.

Se fx. dette spørgsmål:
http://www.kandu.dk/dk/spg/17206

Man kan da godt tale pænt til hinanden - seilvom man ikke er enig.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 16-06-03 14:30

Majbritt. Hvad skal man dog mene ? Jeg ved intet om det så jeg kan ikke hjælpe, men enig i at det er rart hvis vi kan tale ordentligt til hinanden.

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-06-03 14:31

Her er et "pænt" hej.
Emesen.

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 16-06-03 14:34

hej. nej, jeg ved da heller ikke, hvad man skal svare på sådan et spørgsmål, men som du siger,er det er rart hvis vi kan tale ordentligt til hinanden. Der har desværre været meget af den slags hakken på hinanden på det sidste

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-06-03 15:01

Måske er her stille lige nu. Jeg er sur, har nu mere end en gang skrevet et svar til det samme spørgsmål. Hver gang så det ud som om det skulle lykkes for mig, men så kom der en lille firkant i nederste højre hjørne. Du har modtaget en mail fra kandu. Og så kunne jeg starte forfra med det samme resultat uden noget resultat.

Jeg kan ikke finde ud af at finde ud af det, jeg ikke kan finde ud af

Sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 16-06-03 15:03

øv, det er bare træls ikke at kunne finde ud af at finde ud af det, man ikke kan finde ud af

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-06-03 15:04

kan du ikke sende selvom der popper mails ind? Hvilket mailprogram bruger du? Hos mig kommer der bare en lille hund og siger vov, når der er mails, men jeg kan da sagtens trykke "send indlæg" alligevel.. (incredimail!)
Mvh Chrisitna

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-06-03 15:10

skingur, der popper ikke mails ind. Det er når jeg sender mit svar, at jeg får en mail om ingenting. Jeg kommer bare tilbage til der, hvor jeg lige havde skrevet. Det sure ved det hele er så at mit svar er væk. Det undre mig at jeg måske nu kan sende.

ans

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-06-03 15:13

en god ide er lige at kopiere sit kloge indlæg over i fx en tom meddelse i mailprogrammet..så er det i det mindste ikke lost forever.. det gør jeg når skidtet ind i mellem driller...(og det gør det ALTID hvis man har lavet en lang, god besvarelse!)

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 16-06-03 15:17

øøøøh, har jeg forstået rigtigt, at i modtager mails med kommentarer til de spørgsmål i abb. på? Hvordan gør i det? Jeg modtager kun en mail om, at der er kommet en kommentar og så skal jeg ind på www.kandu.dk for at læse den. Det ku' da være MEGET nemmere, hvis man kan læse svarene direkte fra sin mailbox.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-06-03 15:31

majbritt05!

Når jeg har skrevet et svar og vil sende det trykker jeg på "send". Ok så langt så godt Jeg kan se at mit svar ikke er færdigsendt, før jeg får en meddelelse om at jeg har modtaget en ny mail. Så er jeg tilbage på den side jeg begyndte at skrive på, men det jeg tidligere havde skrevet er væk. Indrømmer at jeg er ny på tasterne, men det irriterer mig.
ans

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 16-06-03 16:08

Hey,

Og jeg har det omvendte problem. Når jeg modtager mail fra kandu (uden vovvov )
kan jeg ikke logge ind på siden. Jeg SKAL ud i foretukne for at logge ind, og søge efter det relevante spgsm......og så er idèen ligesom feset lidt af ik?

Laurenzio

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-06-03 16:29

laurenzio!

Det problem har jeg også, og det irriterer mig. Håber på at det bliver bedre. Måske en dag bliver jeg så garvet på tasterne, at jeg ikke vil lade mig irritere over det.
Jeg får se.
mvh ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-06-03 16:39

Det må være opsætningen af jeres mailprogram/antivirusprogram.
En lille fidus inden du sender en kommentar, marker teksten>h-klik>kopiér>Nu kan du sætte teksten ind igen hvis den smuttede.
På min Outlook Express 5.0 kan jeg sende kommentar og skifte spørgsmål men's den sender, og det er på en gammel bambus 450mhz opkobling 256/128 på delebasis
Også uden vov vov.
Emesen.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 16-06-03 19:23

sidder og overvejer hvordan man sletter kandu fuldstændig

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 16-06-03 20:21

Hej Melander.
Det ved du da godt at du IKKE KAN. Hvad med at nøjes med at slette abn. på kandu.dk og small talk og så vende tilbage, når der ikke er mere galde og frustrationer i strengene og vi kommer tilbage til en positiv og livsglad indstilling til de ting der foregår omkring os ? Var det en brugbar vej ? .
Jeg og med mig sikkert flere har da brug for nogle folk der ved noget om vores computere og styresystemer. Lige nu har jeg ikke hjælp behov, men lur mig, om ikke det skulle dukke op på et eller andet tidspunkt

Hilsen til alle fra en gammel landsomkringfarende sælger

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 16-06-03 21:23

har ikke tid til at hyggesnakke nu, er ved at binde TNT fast til mit tower....

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 16-06-03 21:29

BBBBBBBAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNGGGGGGGGG------------------Slut

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 16-06-03 21:30

Hej Alle....

Jeg vil lige dele min glæde med jer...

Jeg har fået hue på idag, HG... Min sidste eksamen var mit IT, der fik jeg så et meget meget stort og dejligt 13 tal!!

Hav det godt!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-06-03 21:32

Hvad har dit Tower gjort dig.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-06-03 21:35

Jammen dog det var flot TariLiex.
Emesen.

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 16-06-03 21:41

tik tak...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-06-03 15:26

TILLYKKE til TariLex herfra