/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Kvittering i Gmail.
Fra : vedikkealt
Vist : 377 gange
200 point
Dato : 13-10-14 14:58

Hej med jer.

Findes den mulighed i Gmail, at man kan få en kvittering, når modtageren åbner en mail, som jeg har sendt til vedkommende ?

Og hvis ja ... så hvor og hvordan ?

Bedste hilsner fra vedikkealt

Kommentar
Fra : clou

Dato : 13-10-14 15:21

Vil også gerne vide det

Jeg har selv valgt at sætte min Gmail op i MS Outlook, for at have muligheden - men følger nu med spænding andres udkast til dit spørgsmål - vi skal ALLE lære så længe vi lever!

Clou

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 13-10-14 15:29

# clou

Du skal være noget så velkommen

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 13-10-14 15:38

Det bliver nok svært at finde, det er ikke i standard gmail'en

Sorry, standard Gmail does not have a delivery or read receipt function (although it has been added to Google Apps for Business: http://support.google.com/mail/bin/answer.py?hl=en&answer=1385059).

But even if it did, it is totally dependent on the receiver's server/client to honor the request, and most don't. That means you could send the request, not get a reply, and have no idea what actually happened. These sorts of functions work best on a closed e-mail system, like a company that uses Outlook clients and servers for all it's internal e-mail (which means the sender and receiver are on the same server).
https://productforums.google.com/forum/#!topic/gmail/JFbRt8r02FI

Hvis du tør så er her noget med et plugin der kan spore om din mail er blevet åbnet!

Nu kan du tjekke om dine e-mails bliver læst
http://www.b.dk/tech/nu-kan-du-tjekke-om-dine-e-mails-bliver-laest

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 13-10-14 15:40
Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 25-10-14 19:47

Tak for svaret Klaudi.

Men det skal jeg ikke ud i, da jeg efterhånden kender mine begrænsninger på en PC

Bedste hilsner fra vedikkealt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-10-14 06:56

velbekomme