/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Ouylook
Fra : jensviggo
Vist : 540 gange
100 point
Dato : 11-10-14 06:55

Når jeg vil logge ind på outlook står det hele på fransk, hvordan ændrer jeg dette?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-10-14 07:01
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-10-14 07:48

Hvis det er Outlook.dk webmail du er logget på, så i bunden af vinduet kan du skifte sprog,
klik der og find dansk, marker det, rul ned til der står Save/Gem og luk browser,
åbn browser igen og log på, nu skulle det gerne være på dansk!

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 12-10-14 12:41

Sådan har jeg gjort, men når jeg så har rydder historikken for et døgn f.eks. og vil igen logge ind på outlook er sproget igen fransk, så hvad dælen er der mon så galt

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 12-10-14 12:57

Prøv dette i indstillinger på webmailen.

Tandhjul > Indstillinger > Kontooplysninger (adgangskode, adresser, tidszone)
Klik på Rediger under Personlige oplysninger.
Sæt Land, By og Tidszone
Klik Gem

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 12-10-14 15:32

Det har jeg nu gjort, og har stresset maskinen siden ændringen, tilsyneladende er franskmanden forsvundet, så det må da vist siges at være en succes. Igen tak for hjælpen Klaudi. Håber det holder.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 16-10-14 08:31

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-14 09:30

velbekomme