/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
tastaturfejl
Fra : JensChrJensen
Vist : 291 gange
200 point
Dato : 08-10-14 00:03

Jeg har et problem når jeg skriver på mit tastatur kommer hjælpeprogrammet frem og jeg kan kun skrive et bogstav af gangen før den hopper over i hjælp, og er jeg på nettet popper et vindue op efter hvert tastetetryk.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 08-10-14 14:00

Er det en bærbar? Har du prøvet med et andet tastatur? Er du sikker på at det ikke er en virus?

Kommentar
Fra : JensChrJensen

Dato : 08-10-14 21:13

Det er en bærbar, uanset hvilken tast jeg bruger popper vinduer op. Jeg kan tro det er en virus men har scannet igennem og fandt intet

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 08-10-14 21:15

Prøv med et andet eksternt tastatur, hvis du kan finde et. Det plejer at være en overkommelig opgave at skifte tastatur på en bærbar, hvis det er gået i stykker. Hvilken bærbar er det?

Kommentar
Fra : JensChrJensen

Dato : 08-10-14 21:25

ABook

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 08-10-14 22:39

Jeg kender ikke ABook, der er vel også forskellige modeller. Jeg synes stadig at du skulle prøve med et eksternt tastatur.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-10-14 23:38

Citat
kommer hjælpeprogrammet

Hvilket? hvis det er stavekontrol, så burde det kunne slås fra.

Annuller spørgsmålet
Fra : JensChrJensen

Dato : 13-10-14 22:20

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål