/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Netforbindelse
Fra : Avant85
Vist : 326 gange
300 point
Dato : 07-10-14 13:01

Jeg har en bærbar - og trådløs netforbindelse
Problemet er, at den IKKE finder en netforbindelse HVER gang jeg starter op
Nogle gange er det nok at starte een gang IGEN
Nogle gange skal jeg starte 2 gange igen - så finder den forbindelsen
Hvad kan der være galt - OG ikke mindst - hvad kan gøre for at 'ordne' det

Venligst Avant85

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 07-10-14 13:15
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-10-14 16:08

Du skal jo i ikonet for den trådløse forbindelse som du vil bruge, under egenskaber vælge at den skal automatisk koble på.
De andre forbindelsers egenskaber skal være fravalgt.
VH Palle

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-10-14 11:32

Hvis du slukker din router efter brug.................så skal den lige bruge lidt tid til at starte op før du tænder for computeren.