/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
babyalarm-ønskes on hele tiden
Fra : lham
Vist : 524 gange
100 point
Dato : 05-10-14 18:44

fået fat i en babyalarm billigt i Netto -fabriksny.-300 kr

Virker tilsyneladende ok , men jeg vil gerne kunne stille den til overvåge hele tiden og ikke kun når der er " vræl" evt til at kunne indstille køretiden efter vræl
Jeg har grundigt studeret brugsvejledning .
Er der nogen der har erfaring med om den kan indstilles "til at køre " hele tiden

ALARMEN: SuperNova GI-DG7
http://www.ellos.dk/ratt-start/super-nova-babyalarm/451856?extcmp=04_TD_AFF

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 05-10-14 18:50

Den "kører" da hele tiden - eller hvad mener du?

Kommentar
Fra : lham

Dato : 06-10-14 06:31

Citat
Den "kører" da hele tiden - eller hvad mener du?

Jeg mener: Den åbner jo først for overvågning af baby når der kommer lyd fra barnet og så slukker den meget hurtigt hvis lyden ophører.
Det jeg gerne vil have at den gengiver "barnevogslyden" hele tiden uanset om barnet "vræler" eller sover trygt.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 06-10-14 11:07

prøv om du kan finde svar ved at læse folks kommentarer her på siden, eller stil evt. spørgsmålet

http://www.babyalarm-test.dk/smart-nova.html

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 50 point
Dato : 06-10-14 21:57
Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 15-10-14 09:03

Godt at passe på sit barn, men vær sikker på, at baby med sin endnu meget tynde hovedskal ikke udsættes for unødig stråling. Der er mange søgeresultater på google under babyalarm+stråling, her er et link til Forbrugerrådets artikel:
http://taenk.dk/nyheder/undgaa-straaling-fra-babyalarmen

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 20-10-14 16:35

Tak for svaret katekismus.

Hej

Vi har nu fået svar vedr. din baby alarm. Den kan kun aktiveres ved barnet s lyd og ikke kan indstilles Kontinuert.2

Med venlig hilsen

Sussi Madsen

Ellos Kundesupport.

Den kan altså ikke indstilles til at være overvågende hele tiden- tændes kun ved lyd i barnevognen og slukker så når der soves uden "vræl"