/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
artel pilleovn
Fra : skolen2400
Vist : 362 gange
300 point
Dato : 05-10-14 16:50

er der nogen der ved hvordan man kommer ud af timerindstillingen på artel pilleovn

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-10-14 17:59

For at slå timer fra igen skal du trykke 2 gange på SET og derefter tryk på knap nr. 1 til der står OFF i det nederste display, godkend med ON/OFF knappen.

Kommentar
Fra : skolen2400

Dato : 05-10-14 19:19

mange tak for dit hurtige svar men det løste ikke problemet som er at sneglen ikke kører
trods ny motor jeg troede at jeg havde været inde i timeren ved en fejl.
Jeg må nok spørge i forretningen hvor den er købt.
men tak alligevel

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-10-14 19:30

Ja hvis der er garanti på er det nok bedst at gå i butik!