/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Hvad betyder 3 blink på Whirlpoolopvask?
Fra : Safegirl3000
Vist : 185 gange
20 point
Dato : 28-09-14 19:57

Jeg har ikke kunne finde svaret nogen steder.
Min opvaskemaskine Whirlpool (2½ år) er tændt, men jeg kan ikke vælge program, starte, slukke eller genstarte/udpumpe.
Den blinker bare 3 gange og der står intet i brugsanvisningen om hvad det betyder og jeg kan heller ikke finde det på google.

Kommentar
Fra : katekismus