/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nigeriabrev på SMS
Fra : gwh
Vist : 398 gange
100 point
Dato : 28-09-14 01:44

Hej Vildt godt, jeg kan slet ikke lade være at hoppe rundt jeg har lige fået en sms på min mobil fra FREELOTTO at jeg har vundet £ 2.000.000, fordi mit mobil nr. er blevet udvalgt, hvor heldig kan man da være ? det er jo "skønt" at man kan vinde en så stor gevinst helt uden at spille med på noget som helst
NEJ , jeg vil bare sige, at der åbenbart er Nigeria breve i omløb på sms. Er der nogen steder man kan anmelde det ? som man kan på de der telefon nr. hvor de håber på, at man ringer tilbage og så koster det kassen, de tlf nr. kan man jo anmelde til TDC så de spærre numrene, men på sms står der jo intet tlf.nr kun FREELOTTO om afsender.
Jeg syntes bar at de skal stoppes.
mvh. gwh

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 110 point
Dato : 28-09-14 02:09
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 28-09-14 02:10

Sorry, der skule have stået: Du skal læse det her

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-09-14 17:06

I tilgift har Kandu kigget på dit spørgsmål og straks sørget for endnu en mulighed for at hente flere penge.

http://peecee.dk/upload/view/442813/full

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 29-09-14 00:42

JA, for pokker da, hvor er jeg bare heldig fortiden , jeg må vist også købe en lotto i kiosken og hvis jeg vinder, så skal jeg nok skrive det på Kandu
mvh. gwh

Godkendelse af svar
Fra : gwh

Dato : 03-10-14 00:01

Tak for svaret EXTERMINATOR.
mvh. gwh