/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
installer Java
Fra : jensviggo
Vist : 644 gange
100 point
Dato : 27-09-14 12:36

Vil gerne installere seneste version, men der går ged i det allerede når jeg forsøger går sproget over på spansk, tror jeg nok. Kan se jeg ikke er den eneste der har problemer, mon det er muligt at få Java installeret så jeg igen kan komme i bl.a. e-boks.

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-09-14 13:50

Bruger du den rigtige side ?

https://java.com/en/download/index.jsp

Jeg fik brugt en anden side for et par måneder siden som lignede hvad der resulterede i at computeren blev fyldt med crap som tog en time at fjerne

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 27-09-14 14:01

Vær opmærksom på at java installationen også inderholder en dum toolbar.
Oracle vedlægger som standard AskToolBar som man slet ikke behøver at installere.

Hvis du stadig har problemer så prøv at benytte danske banks hjælpe værktøj. Den kan hjælpe dig med at få slettet gamle versioner og installere den nyeste version, uden du får AskToolBar .
http://danskebank.dk/da-dk/Privat/Selvbetjening/raadgivning/Teknisk-support/Pages/fjernjava.aspx

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-09-14 14:19

Citat
Vær opmærksom på at java installationen også inderholder en dum toolbar.
Oracle vedlægger som standard AskToolBar som man slet ikke behøver at installere.

Den kommer kun hvis man installerer fra bunden, ved opgraderinger spørges der online om man vil bruge McAffe som jeg vil tro er Stinger som kan fjerne et par djævelske virusser.

Tjaeh, noget skal Oracle jo tjene på arbejdet, jeg tvivler på at alle vil betale så lidt som 5 Dollar for Java for at slippe for toolbars og tillægsprogrammer, så i stedet kommer der en lille indtægt fra Ask reklamerne.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 27-09-14 17:25

Tak for svaret katekismus. Fantastisk link fra Danske Bank, alt virker nu som det skal, har prøvet det 4 forskellige steder nu, tak for hjælpen