/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Arhhh, kan det nu passe..?
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 835 gange
50 point
Dato : 25-09-14 19:16

Nu ved vi jo, at fredens religion ikke giver sig ad med overtro.
Denne stolte religion, som tilbedes bla. af de stolte ørkensønner, der pt kæmper en ulig kamp for fred, ikke bare i mellemøsten, men over hele verden.
Tænk, at denne fredens religion, angiveligt indeholder overtro....Ja, man tror det er løgn.

Overtroen udøves i forbindelse med kvinder....Ja, I læste rigtigt, i forbindelse med KVINDER!!
Det er netop svært at forstå når man ved, hvorledes de værner om deres kvinder.
Disse stolte repræsentanter af fredens religion, passer så godt på deres kvinderne, at kvinderne end ikke må vises frem. Kvinderne er noget så smukt pakket ind i nigab, burkaer og hvad ved jeg, for at skåne dem imod de vantros lystne blikke.

Vi ved alle, at falder der en stolt hellig kriger i kamp - eller den stolte kriger ofrer sig selv forbindelse med en terrorbombe som den stolte repræsentant har bundet om sig selv, fordi han vil retlede flere tusinde andre, som ikke liiiige har fået øje på koranens lyksaligheder, og derved - som belønning, kommer den stolte helt i paradiset, hvor han så kan forlyste sig med 72 brunøjede jomfruer.

Her kommer så overtroen:

Imamene forkynder: At de stolte ørkensønner kommer i helvede, hvis de dræbes af en kvinde.

Så er det jeg tænker: Er det ikke underligt, at sandhedens bog, koranen, kan indeholde overtro?

Så er det jeg spørger; Kan det nu os´passe..?

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 25-09-14 21:12

Det må jo være Islamistisk Sygdom I Lysken (ISIL), der har bredt sig helt op over megafonåbningen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-14 10:22

Ja.. det passer !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 26-09-14 11:34

Ifølge Ministeriet for Børn, Ligestilling, Integration og Sociale Forhold findes der 159 anerkendte og godkendte trosamfund og menigheder i Danmark.
(Dog ikke min personlige favorit: http://da.m.wikipedia.org/wiki/Det_Flyvende_Spaghettimonster )
Fælles for dem alle er at det medlemmerne selv tror på, kalder de "den rette tro" og det medlemmer af alle de andre trosretninger tror på, kalder de "vantro".
For mig giver det med andre ord ingen mening at spekulere på andre menneskers tro og vantro.
/Janus

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 26-09-14 13:46

På den måde skaber JanusN så sin egen religion nr. 160: "Kun jeg kan tænke"

Vi andre (der så må opfattes som "ikke tænkende") kan så begynde at kigge på konsistens/sammenhæng i og mellem skrifte og forkyndelse.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 26-09-14 13:47

sæt selv det manglende "r"

Kommentar
Fra : mlkl

Dato : 26-09-14 14:28

Koranen er fuld af overtro, that´s a fact!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-14 16:08

hjkofoed -> Hva' med at du som højskolemand forholdt dig til spørgsmålet?
Citat
Er det ikke underligt, at sandhedens bog, koranen, kan indeholde overtro?
Så er det jeg spørger; Kan det nu os´passe..?

Jeg mener: ..iøvrigt skelen mellem tro og overtro? ..er: Contradictio in adjecto !!!

Tro er tro ..i modsætning til gæt, tvivl, skepsis ..og viden

</TVIVLERBANDEN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-14 16:14

Lige så selvmodsigende er det, når luteranske kristne medgiver; at tro avler en vis mængde tvivl.

http://www.kristendom.dk/tro-og-tvivl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-14 16:22

Kurt Vonnegut er den eneste der har beskrevet et fiktivt trosamfund, som man (jeg) muligvis kunne tilslutte sig (mig):

Den Totalt Ligeglade Gud's Kirke
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-14 16:27

Kreationisme (..langt de fleste religioners udgangspunkt) er præcis lige så 'toptosset':

http://da.m.wikipedia.org/wiki/Kreationisme
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-14 16:32

..og Islamisterne 'synger med':

Citat
Kreationismen, og særligt ungjordkreationismen, er i dag primært et amerikansk og evangelisk-kristent fænomen. Den katolske kirke har lettere ved at forlige sine dogmer med de naturvidenskabelige modeller, og uden for den kristne verden er der betydeligt mindre interesse for fænomenet. De naturvidenskabelige modeller, der overlapper med lokale skabelsesberetninger, bliver enten accepteret eller set som relativt uvæsentlige udtryk for vestlig dekadence. Der kan dog spores en stigende interesse for kreationisme i den islamiske verden.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-09-14 17:20

Islamister..???? Alle der lever efter - og forkynder koranen er vel islamister/muslimer.
Husk på, koranen kan ikke gradbøjes..! Såeee, den dér med muslimer, islamister, IS'er og Hamas'er er ikke gangbar. Alle overholder -og lever efter Profetens lære, normer og regler.

Åh endelig, en religion uden overtro. Dejligt.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 26-09-14 18:12

Jeg hverken er eller har været højskolemand.
Jeg vil ikke lægge mine egne grundantagelser til grund for dom over andres tro/overtro.
Jeg kan måske påvise indre uoverensstemmelser i religionernes grundbøger, og uoverensstemmelser mellem den givne religions grundbog og prædikanternes forkyndelse.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-09-14 19:13

Citat
Såeee, den dér med muslimer, islamister, IS'er og Hamas'er er ikke gangbar. Alle overholder -og lever efter Profetens lære, normer og regler.

Den holder vist ikke helt....................de slår jo også hinanden ihjel, selvom de tilhører samme tro.

Religion er kun et middel til at tryne og udøvelse af magt.

En anden ting er, at de forskellige trosretninger bruges til at fremme (læs tilbagesætte) kulturer, som også er et middel til magt..................blandt muslimerne et det meget udbredt, at ville genindføre middelalderkulturen.
Som jeg opfatter det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-14 20:17

Eyvind ->
Citat
Religion er kun et middel til at tryne og udøvelse af magt.

Næeh.. mine observationer siger mig at;

Religion er de enfoldige og de dårligt begavede's sutteklud
..og de onde's næring, legitimitet og levevej
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-14 20:24

Undskyld hjkofoed ...det var et rent gæt
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-09-14 21:26

Citat
Den holder vist ikke helt....................de slår jo også hinanden ihjel, selvom de tilhører samme tro.

Religion er kun et middel til at tryne og udøvelse af magt.

Hej Eyvind, jeg tror du i farten misforstod hvad jeg skrev.
Det jeg mente var -og mener er, at folk - hovedsalig de multikulturelle, altid sætter muslimer i bestemte båse. Feks. De Moderate muslimer, som skulle være de helt rigtige muslimer - altså efter vestlig fortolkning, og modsat ser vi IS og Hamas som de fæle muslimer, kaldet "islamister"

Disse båse-inddelinger er skrub hamrende forkert fortolket, fordi, alle muslimer lever efter den samme koran - og koranen kan ikke gradbøjes. Enten tager muslimen hele pakken - eller muslimen bli'r et hoved kortere.
Vi har da heller ikke hørt - endnu da, at De Moderate Muslimer har undsagt IS's handlinger.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 27-09-14 03:30

Helt i orden MOLOKYLE, kan faktisk godt lide dit nick.
Jeg har en matematisk-fysisk tilgang til verden, samt en filosofisk tilgang til både religion og liv.

Livet er et påtvunget vilkår. Jeg har (som alle andre mennesker) hverken valgt mine gener eller min opvækst - og dermed min personlighed; hvorfor jeg heller ikke kan forvente, at andre kan se dét, jeg ser, eller forstå dét jeg forstår.

Forskellen mellem tro og overtro afhænger af personernes erkendelsesniveau.

Derfor er det svært, at fordømme nogen, de har jo ikke selv valgt deres personlighed.
På den anden side, er det samfundsmæssigt nødvendigt, at tage stilling til adfærd.
Mit valg er, at jeg bifalder adfærd, der bidrager til flest muliges velfærd; mens jeg mener at samfundet har ret til at begrænse udfoldelsesmulighederne for personer, hvis adfærd reducerer fleres livskvalitet, end den forbedrer.

Ingen religion kan sige sig fri for perioder med uanstændig adfærd.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 27-09-14 03:36

"samfundet har ret til at begrænse" skulle have været:
samfundet har ret og pligt til at begrænse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-09-14 07:57

Citat
Ingen religion kan sige sig fri for perioder med uanstændig adfærd.

Desværre er det sådan at man ikke alene kan klandre religion for at være være ophavsmand til uanstændig adfærd. En sådan kommer af en iboende psykisk defekt/afvigelse hos visse individer.

Kært barn mange navne: Manglende empati, psykopati, ondskab, egoisme, begær, magtgsyge, mindreværd kompleks, narcissisme, selvovervurdering, selvtilstrækkelighed, nedladenhed og dumhed.

Sekulære samfund fører også krig, samt undertrykker mindre bemidlede og resurcesvage individer.

Samtidig begunstiger de sig selv, eliten og kapitalen.

Det er ikke troen i sig selv der er 'skurken', men de selvbestaltede forkyndere som udlægger og effektuere denne.

*IMHO* </MOLOKYLE>
Ps. hjkofoed -> Tak for de pæne ord om min person

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-09-14 19:45

Søren Pape Poulsen - formanden for De Konservative og Regnbue Repræsentant udtaler:
"Det store tavse flertal af muslimer i Danmark og religionen islam bliver taget som gidsler af terrororganisationen Islamisk Stat." Sådan..! Ingen over og ingen under, der er intet at forstå. Alt er ligetil. IS er de fæle, og muslimer de gode. Intet ord om, at doktrinen får IS OG Muslimerne fra samme manual.

Søren glemmer bare i sin iver, at over 3000 muslimer er taget fra Europa og ned til IS for at melde sig ind under deres sorte fane for at kæmpe en heroisk kamp for, at gøre de vantro et hoved kortere.

3000 muslimer..! Det er dog immervæk en slat. Hvor mange har muslimer har så overvejet at tage afsted...??? OG, hvor mange tager så afsted i næste uge, måned, det næste år...??
Med det in mente, husker vi Papes ord: "religionen islam bliver taget som gidsler af terrororganisationen Islamisk Stat"

Jamen for satan da, man bliver helt rørt og ydmyg over alle de politiske "gut Mensch"

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-09-14 19:48

Citat
Hvor mange har muslimer har så overvejet at tage afsted...???
Det læser vi således; Hvor mange muslimer har så overvejet at tage afsted....

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 27-09-14 20:30

Prøv nu at læse MOLOKYLEs indlæg én gang til:

Citat
Det er ikke troen i sig selv der er 'skurken', men de selvbestaltede forkyndere som udlægger og effektuere denne.

Vi beskriver jo heller ikke alle kristne som var de korsridere eller fra Vagttårnsselskabet.
Selvfølgelig skal vi være opmærksomme, men vi skal ikke skære alle over én kam.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-09-14 22:18

Citat
Vi beskriver jo heller ikke alle kristne som var de korsridere eller fra Vagttårnsselskabet.
Nej selvfølgelig ikke. Korsridere havde deres storhedstid fra det 11. til det 13. århundrede, det er jo immervæk mere end et par dage siden,
Vagttårnselskabet....jaaaa........ indrømmet, de kan til tider være lidt påtrængende, men en "venlig" henstilling om, at man ikke ønsker deres besøg, plejer at hjælpe lidt på det.

Citat
Det er ikke troen i sig selv der er 'skurken', men de selvbestaltede forkyndere som udlægger og effektuere denne.
Jamen, jeg har da læst citatet mere end én gang og jeg må så sige, at "skurken" gør nøjagtig det, som står i bogen/koranen - hverken mere eller mindre.
Og det er jo det, der er det fortvivlende ved det.

Citat
men vi skal ikke skære alle over én kam.
Selvfølgelig skal vi ikke det. Jeg kan da også benævne 3 - måske 4 personer, som har forstået at "flytte" og forene sig med den tidsalder og den verdensdel personerne lever i.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-09-14 07:14

Hvor er så forskellen Tommy:

Muslimerne følger Koranen ..og slår ihjel.

Kristne følger biblen ..og slår ihjel.

Begge religioner annerkender De Ti Bud : http://www.religion.dk/spørg-om-islam/de-ti-bud-og-deres-paralleller-i-koranen

Der gøres undtagelser fra såvel biblen som koranen, når internationale regler for krig skrives og disse følges af langt de fleste lande via FN's resulutioner. Visse landes befolkninger vælger så IKKE at følge disse resulutioner; eks. ifbm. USA og Danmark's kamp mod Sadam Husein's tidligere regime og Israel's angreb på Gaza. Du vil vel ikke påstå, at der ikke findes en forskel på de religiøse og de sekulære doktriner i alle lande? Selvfølgelig er der det! Det er en magtkamp om så verdslige ting som landområder og olie ..ikke en religionskrig, hvilket bla. kan læses af, som Eyvind skriver:
Citat
...de slår jo også hinanden ihjel, selvom de tilhører samme tro.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 28-09-14 11:04

Citat
Begge religioner annerkender De Ti Bud :
Skriver du, og for at sætte trumf på bruger du Aminah Tønnesen som sandhedsvidne.
Javel ja. Til din oplysning, Molo, så er Aminah Tønnesen muslim.
Har du et bedre link..?

Næeee, Molo, i sit udgangspunkt er islam i diametral modsætning til kristendommens forkyndelse. Derfor er det heller ikke den samme Gud, kristne og muslimer bekender sig til, selv om det er en udbredt lærdom også blandt "visse" præster i folkekirken. Denne politisk korrekte lektie skygger på fatal vis for de basale og helt grundlæggende forskelle, der fra dag ét har været mellem islam og kristendom og som er baggrunden for det 1400 år gamle åndelige fjendskab mellem de to religioner.

Citat
..de slår jo også hinanden ihjel, selvom de tilhører samme tro.
Mener Eyvind ikke, Shia og Sunni muslimer....?

Resten af dit indlæg omhandler politiske betragtninger, som jeg helst ikke vil forholde mig til i denne tråd.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 28-09-14 14:39

Ved middagstid gik jeg forbi vores lokale asylcenter og kom til at tænke på flg.:

Den kristne verden og den islamiske verden står på alt for mange måder i skarp kontrast. Det er lige fra synet på menneskerettigheder og borgerrettigheder til den økonomiske status. Underligt er det, at 70% af verdens flygtninge er muslimer – der mærkværdigvis mest søger til de kristne lande, som de ”genetisk” afskyr så meget.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 28-09-14 15:08

Citat
Underligt er det, at 70% af verdens flygtninge er muslimer – der mærkværdigvis mest søger til de kristne lande, som de ”genetisk” afskyr så meget.

Jammen jammen - de kommer for at omvende os (læs overtage), for vi er jo de vantro, der ikke kan klare os og som skal hjælpes.
Hvor er vi altså altså dumme.

Ps. Jeg har ikke været og er ikke medlem af noget trossamfund, og vel så ikke en vantro.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-09-14 16:11

Citat
Jammen jammen - de kommer for at omvende os (læs overtage), for vi er jo de vantro, der ikke kan klare os og som skal hjælpes.

Jeg er bange for de vestlige lande,allerede har tabt dette "spil",på grund af vores barnlige naivitet. Vi er jo stille og roligt blevet besat af Muslimer. Uden at vore politikere tilsyneladende har bemærket dette.

Jeg bliver også blød om hjertet,når jeg ser f.eks. Syriske flygtninger,med børn,ligger på den bare jord,på den Tyrkiske side af grænsen. Men jeg gyser ved tanken,om hvordan "takken" ser ud,om 20-25 år. Er de infiltreret,af f.eks. IS terrorister?? Jeg troede ikke nogen kunne overgå Nazisterne,i uhyrligheder. Men her kan IS,+ flere andre,sagtens være med.

Vi ligger som vi har redt. Utroligt,at vi ikke er mere fremsynet.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 28-09-14 19:35

Jeg troede det var løgn....
Men nej, DR nyhedsoplæser Tine Gøtzsche, sad med samme ansigtudtryk som var hun midt i en sexakt, hvor klimaks kunne indfinde sig hvert øjeblik, og proklamerede med ophidset og dirrende stemme: “Efter ønske fra en håndfuld medarbejdere med muslimsk baggrund har Østjyllands Politi indrettet et bederum"

Et bederum..?!?!? Jeg er sådan set godt klar over, at der er et stort rend af muslimer på landets politistationer, men..... at de ligefrem kom for at bede.....Ku' det virkelig passe...???

Nej, det blev værre endnu..........Det var skutte til klientellet, men til betjentene..!

Idet Tine nåede klimaks udbrød hun stønnende : "Det er et bederum til de muslimske politibetjente"

Ja......, jeg tror faktisk ikke der er nogen redning tilbage. Det store spørgsmål må blive: Hvem bliver første Kalifat Stat i Norden..? Danmark eller Sverige..?

Må Gu..... Nej, det er passé

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 28-09-14 19:44

Så problematisk er det desværre blevet. Folk vil hellere bo ved siden af en rockerborg. http://politiken.dk/indland/ECE2408627/hellere-rockerborg-end-asylcenter/

Danskere er blevet et utrygt folkefærd.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 29-09-14 20:49

Efter et langt liv er Erik Ninn Hansen død.....R.I.P.

Som den ansvarlige minister i den såkaldte tamilsag blev han først politisk isoleret, dernæst anklaget ved Rigsretten og i 1995 dømt - som den første minister siden 1910.

Istedet for en dom burde Ninn ha' haft en medalje.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-09-14 21:18

Citat
Istedet for en dom burde Ninn ha' haft en medalje.

Samtidig burde ca. halvdelen af det daværende Folketing været dømt for landsskadelig virksomhed,og anslag mod nationens sikkerhed.

M.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-14 08:29

Tommy ->Du nævner at Aminah Tønnesen er muslim. Det forhindrer da ikke at hun taler sandt.

Jeg arbejder sammen med en del muslimer af forskellig etnisk herkomst: Somaliere, Palistinensere, Indere, Tyrkere, Iranere ..og for det ikke skal være løgn Israelere! Alle som een giver de udtryk for deres foragt for ufred og ingen af dem støtter hverken Hamas, IS eller andre rabiate muslimske gruperinger. De er hvad man kunne kalde 'moderate' muslimer. Faktisk er de stolte af, at kunne kalde sig danskere og deltager på lige fod med alle andre i de såkaldte danske værdier; demokrati, det danske sprog, uddannelse og selvforsørgelse/arbejde. De er dog ikke mere moderate end; at de går i moske, afviser at spise svinekød, bærer tørklæde, holder ramadan og fejre Eid. Der er så også nogle af dem som, deres religion til trods, nyder alkohol.

Jeg nægter som ateist, at lade fordomme skære alle over een kam, men lade fornuften råde og dømme folk på deres holdninger og handlinger. Dette gælder i lige så høj grad mit syn på kristne, jøder, hinduer, budister, kikujoer, asetroende, som det gælder for muslimer.

Her er så et link mere, som måske kan få dig op i det røde felt, men læs det alligevel:

http://www.cqj.dk/islam.htm

Hvem er så CQJ ???

http://www.cqj.dk/kontakt.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-14 08:32

Skulle du være i tvivl Tommy? ...så finder jeg INTET af værdi i nogen religioner overhovedet.

Som sagt:
Citat
..mine observationer siger mig at;

Religion er de enfoldige og de dårligt begavede's sutteklud
..og de onde's næring, legitimitet og levevej.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-09-14 15:27

Citat
Tommy ->Du nævner at Aminah Tønnesen er muslim. Det forhindrer da ikke at hun taler sandt.
Nej det forhindrer ikke hende at talte sandt, men i dette tilfælde gør hun det ikke!!

Skal jeg ha' fordele og ulemper belyst ved to forskellige bilmærker F.eks. Opel & Fiat, vil det ikke være særlig troværdig at bruge Opel forhandlerens udsagn som den endegyldige sandhed.

Læste du ikke hvad jeg skrev..?
Citat
i sit udgangspunkt er islam i diametral modsætning til kristendommens forkyndelse. Derfor er det heller ikke den samme Gud, kristne og muslimer bekender sig til, selv om det er en udbredt lærdom også blandt "visse" præster i folkekirken. Denne politisk korrekte lektie skygger på fatal vis for de basale og helt grundlæggende forskelle, der fra dag ét har været mellem islam og kristendom og som er baggrunden for det 1400 år gamle åndelige fjendskab mellem de to religioner.

Du skriver:
Citat
Jeg arbejder sammen med en del muslimer af forskellig etnisk herkomst: Somaliere, Palistinensere, Indere, Tyrkere, Iranere ..og for det ikke skal være løgn Israelere! Alle som een giver de udtryk for deres foragt for ufred og ingen af dem støtter hverken Hamas, IS eller andre rabiate muslimske gruperinger. De er hvad man kunne kalde 'moderate' muslimer. Faktisk er de stolte af, at kunne kalde sig danskere og deltager på lige fod med alle andre i de såkaldte danske værdier; demokrati, det danske sprog, uddannelse og selvforsørgelse/arbejde. De er dog ikke mere moderate end; at de går i moske, afviser at spise svinekød, bærer tørklæde, holder ramadan og fejre Eid. Der er så også nogle af dem som, deres religion til trods, nyder alkohol.
Nææææ, sikke da en solstråle historie.

Og du fortsætter......
Citat
Religion er de enfoldige og de dårligt begavede's sutteklud
..og de onde's næring, legitimitet og levevej.
Jeg må give dig ret - og vi ser det gang på gang når fanatismen sætter ind istedet for fornuft, så ryger der gerne et par hoveder i religionens hellige navn.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-14 17:01

Joeh.. jeg læste hvad du skrev ..og betvivler rigtigheden af udsagnet om den 'samme' Gud:
Citat
Derfor er det heller ikke den samme Gud, kristne og muslimer bekender sig til

Jehova, Allah, Gud ...er 'et fedt' for en ateist som jeg.
Måske fordi jeg ikke går op i, at være bibelstærk/skriftklog/farisær

Det er samme monoteistiske Gud der er tale om.

Forskellen skal alene findes i Torah'en, Koranen og Evangelierne. ..og dermed de forskl. profeter's udlægning af samme tro og anvisninger til at følge denne.

Fortsæt endelig med din nyerhvervede erkendelse:
Citat
Jeg må give dig ret..

*LOL*
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-09-14 17:42

Citat
Måske fordi jeg ikke går op i, at være bibelstærk/skriftklog/farisær
Ja se, det var en anerkendelse. Men hvorfor så uglen i hulen spiller du så "alt vidende " når talen drejer sig om religion??

Nu påstår du selv, at du er ateist
Citat
Forskellen skal alene findes i Torah'en, Koranen og Evangelierne. ..og dermed de forskl. profeter's udlægning af samme tro og anvisninger til at følge denne.
Og alligevel agerer du "kyndig" udi i religionernes anvisninger.

fornemmer jeg en skabmuslim...?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-14 20:43

Tommy -> Næeh... du er såmen blot stødt på et alment dannet menneske, der selvom dette kender til julens riter og ritualer, dermed ikke også nødvendigvis tror på julemanden ..og nisser.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-09-14 21:33

Citat
tror på julemanden ..og nisser.
Det skal man tro på - om ikke andet, så for børnenes skyld.

Og hermed tror jeg, at tråden må slutte. Nye "sager" banker på.

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-09-14 23:57

Tak for svaret Eyvind.

Jeg håber aldrig nogensinde at multikulti-helvedet bliver mere problematisk end det er nu.

Bare en ganske alm. røvsyg regnvejrs tirsdagaften sker der dette; "En tilsyneladende helt rutinemæssig patruljeopgave ved indvandrerbanden Black Armys klubhus på Nyborgvej i Odense udviklede sig mandag aften dramatisk, da patruljevognen pludselig blev bombarderet med sten"

http://www.fyens.dk/odense/Politi-overdaenget-med-sten-ved-Black-Army-hus/artikel/2581010

Aldrig har min respekt for dansk politi været lavere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-10-14 14:36

Citat
da patruljevognen pludselig blev bombarderet med sten

Tja - der mangler noget lovgivning - siden det kan lade sig gøre, uden konsekvenser.
Vi er til grin her i DK.