/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Malwarebytes
Fra : bjarnebr
Vist : 456 gange
200 point
Dato : 25-09-14 18:50

Jeg kan ikke finde den rigtige gruppe til mit spørgsmål derfor prøver jeg her!
Jeg har Windows 8,1 og forsøger at installere Malwarebytes, men får en 6-7 fejlmeddelelser undervejs og når programmet er installeret kan jeg ikke starte det, er der nogen der kan anbefale et andet program?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 25-09-14 19:17

Har du prøvet at Download og gemme installations filen og derefter højreklikke på filen og vælge kør som administrator.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 25-09-14 19:29

Det har jeg ikke prøvet, men forsøge nu for når jeg klikker på ikonet sker der ingen ting.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 25-09-14 19:52

Nu har jeg prøvet at gemme filen og så køre den som administrator, men jeg kan stadigvæk ikke starte programmet.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 25-09-14 20:24

Er din computer inficeret?

Prøv at hente chamelion versionen i stedet for: https://www.malwarebytes.org/chameleon/

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 25-09-14 20:42

Har nu forsøgt at køre charmeleon to gange, hver gang skriver den at forsøg på at starte malwarebytes fejlede, lidt senere går den i gang med noget men stopper så med beskeden "tryk på en tilfældig tast for at fortsætte" og når jeg gør det stopper programmet.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 25-09-14 21:05

Tror faktisk også du har fået noget skidt ned på maskinen, Følg denne vejledning: http://www.spywarefri.dk/vejledning-til-rensning/ , og den skal følges meget nøje. Opre en profil på spywarefri.dk, hvis du ikke allerede har en, og gør som du bliver rådet til i vejledningen.
De er supergode til det der med inficerede maskiner på spywarefri.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 25-09-14 21:07

Du kan evt. prøve først af afinstallere programmerne med RevoUninstaller, den fjerner alle spor af programmet. Og så efterfølgende prøve at installere som administrator.

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Vælg den gratis version.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 25-09-14 21:10

jeg vil foreslå dig at genstarte din computer i fejlsikret tilstand og så starte installation og skanning der.
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-8/windows-startup-settings-safe-mode

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 26-09-14 08:27

Jeg vil gerne anbefale Malwarebytes Antimalware - https://www.malwarebytes.org/ - hvis det er den der er på viste link du omtaler!

Har kørt med den i både den gratis og den betalte Premium version i flere år, og også nu da jeg kører Windows 8.1 på min maskine!

Kan kun anbefale den, da den opsnapper alt, og jeg har hverken haft virus elle malware på min pc!!

Havde ingen problemer med at installere på Windows 8.

Men prøv at afinstallere MA igen, rens registreringsdatabasen med Ccleaner, download en ny installation af MA og prøv at installer igen!