/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Netværksprinter
Fra : johnsvensson51
Vist : 258 gange
100 point
Dato : 24-09-14 20:34

Jeg har installeret et AirPort Express trådløst netværk, det går fint med at printe fra en Apple computer, og en pc med Windows XP, men computeren med Windows Vista er helt håbløs at få til at virke, den kan ikke, lige meget hvad jeg prøver, finde AirPort enheden. Der er selvfølgelig installeret Appels AirPort software på alle. Håber at nogle derude har en god ide.
Mange hilsner
John Svensson

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-09-14 09:20

Det kan være, at Vista-computeren ikke kan håndtere wpa2, som netværket nok er sat til.

Kommentar
Fra : johnsvensson51

Dato : 25-09-14 10:47

Jeg har fået løst problemet, efter en nøje gennemgang af computeren, var det Microsoft F-Secure der blokerede for programmet Bonjour til installering af printer.
Efter det blev rettet kan computeren finde AirPort enheden, og dermed printe.
Vh
John Svensson

Kommentar
Fra : Eyvind