/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Gendanneword2007fil med Office Regenerat
Fra : Tusindtak
Vist : 158 gange
20 point
Dato : 24-09-14 09:01

Hej Kandu.

Vi har prøvet alle vejledninger der findes til at gendanne ikke-gemt Word 2007 fil, fx tmp filer i AppData - nu prøver vi med Office Regenerator, men programmet spørger efter nogle dll-filer for at kunne aktivere programmet fra exe-fil.
Vi har kopieret det fra online pc via usb til offline pc, hvor dokumentet er forsvundet.

Er der nogen der ved hvor Office Regenerator gemmer dll-filer? eller er der en anden måde at kopiere programmet på?

Pc'en er en offline pc.

Mange tak og mange hilsner
Tusindtak

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-09-14 10:17

Hvis du har lincensen, kan du vel hente en ny udgave og installere den.
http://www.dposoft.net/office.html
Det går aldrig godt bare at hente et program fra en pc til en anden, da der altid vil mangle noget.
Men ellers vil jeg mene at den kunne ligge i C: Brugere (dig) Appdata, ellers kan du søge på den.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-09-14 10:19

NB du kan se licensen med dette program:
http://www.gtopala.com/