/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win8.1pro brænderprogram
Fra : return
Vist : 420 gange
500 point
Dato : 19-09-14 15:22

Hej nogen der kan hjælpe med at finde et brænder program som skal kunne lave en kopi af en cd og programmet skal virke til win 8.1pro og så skal det være gratis. Nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 19-09-14 15:50

Hej her er et link. og det er gratis og det virker
Mvh
a_h

https://cdburnerxp.se/da/

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 510 point
Dato : 19-09-14 16:13

Der er forskellig at vælge imellem, min foretrukne hedder Ashampoo Burning Studio, den er meget nem at bruge, gratis og på dansk:
https://www.ashampoo.com/en/usd/pin/7110/burning-software/Ashampoo-Burning-Studio-FREE

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-09-14 16:16

Direkte download link: https://www.ashampoo.com/en/usd/dld/7110/Ashampoo-Burning-Studio-FREE/ du skal ikke klikke på noget på den side som åbner, hentningen starter i løbet af få sekunder

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-14 09:51

Du har programmet allerede.

Gå til startsiden med alle ikonerne
klik på pilen nede til venstre
kik under W
find Windows media player og højreklik på den
vælg "Fastgør til start" eller "Fastgør til processlinjen"

PS. Står det hele ikke på Dansk, så skal du have lagt en gratis sprogpakke ind.

Kommentar
Fra : return

Dato : 21-09-14 07:36

Hej ang mediaplayer som Eyvind skriver så kan mediaplayer plager vel kun brænde musik det jeg har brug for er et brænder program som skal kunne kopier feks en cd hvor der ikke er musik på men derimod opgaver

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-09-14 09:36

Ok så hent det gratis program, som a_h anbefaler .......................den bruger jeg også selv.
Og brug den mulighed der hedder " Kopier CD/DVD " som tillader kopiering af musik og data.
Bare klik og følg anvisningen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-09-14 09:57

Her er en lille guide til kopi af CD/DVD
http://www.123hjemmeside.dk/klaudi/49679824

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 24-09-14 18:26

Tak for svaret o.v.n..