/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Lagger i spil
Fra : elxx
Vist : 448 gange
40 point
Dato : 16-06-03 00:17

Jeg har bemærket at min computer lagger i spillet "American's Army". Det er selvfølgelig ikke ægte lag som man kender med online-spil, men det minder meget om. Den gør det både i Singleplayer og i multiplayer.
Jeg har prøvet at fjerne mine drivere og installere dem igen. Det er de nyeste. Så har jeg prøvet med aktiveret lodret synkronisering. Intet hjalp. Spillet er meget lidt krævende, og dem der kender det ved det sikkert godt.
Min computer køre det lige så dårligt i lav grafik som i høj.

Mine spc:
2.8Ghz P4
1GB DDR-Ram
Radeon 9700
Epox-bundkort med 875P chipsæt. Også nyeste bios her.

Håber nogen kan hjælpe.

elxx

Kommentar
Fra : moleman

Dato : 16-06-03 00:50

Har du prøvet at defragmentere din harddisk? Det har hjulpet ved mig engang.
Det kan også være at det er driverne til grafikkortet det ikke er understøttet af spillet. Prøv eventuelt at gå ind på spillets hjemmeside og kig på deres faq side om der skulle stå noget om sådanne problemer.
Har du været inde og kigge på direct x indstillingerne? Det kan også være at problemet er der. Måske er en af instillingerne derinde forkert.
Held og lykke.

Kommentar
Fra : EazyOne

Dato : 16-06-03 01:56

Prøv at slå anti-alising fra.

EazyOne

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 16-06-03 09:47

anti-aliasing er altid slået fra som mig, og jeg mener også at der var slået fra som standart.