/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Feedback www.konkurrencesiden.dk
Fra : Agent47
Vist : 624 gange
50 point
Dato : 18-09-14 14:18

http://www.konkurrencesiden.dk/ kan du finde div. gratis konkurrencer på nettet. Nu vil vi gerne have feedback til siden.

Er der noget der kan forbedres? Noget der gøres særligt godt? Finder du hvad du forventer på en side omkring gratis konkurrencer? Noget der mangler?
Alt feedback er velkomment.

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 60 point
Dato : 18-09-14 15:01

Jeg synes der mangler noget seriøsitet omkring sådan en side -
hvem står bag og hvad er formålet - vinder man overhovedet nogensinde noget på disse sider?
Er det alt sammen bare fis i en hornlygte?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-09-14 15:19

Det er for at indsamle navne og E-mail adresser til spam.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-09-14 15:41

Når du vælger at samarbejde med disse typer, får du sikkert masser af FED feedback
https://www.trustpilot.dk/review/brugerpanelet.dk

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-09-14 15:43

Citat
SPAM at diverse sælgere og lånehajer få timer efter man har deltaget!!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-09-14 15:46

NB, du glemmer at oplyse at præmierne skal udtrækkes blandt de Nordiske lande og ikke KUN i Danmark.
Så fup & svindel vil jeg kalde siden - hvor meget tjener du selv på det?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 18-09-14 15:54

Jeg har aldrig hørt om nogen der har vundet andet end enorme mængder reklamer og spam i deres indbakke.
Fup og svindel og en narresut

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-09-14 15:59

- for 3 måneder siden hed det "Lånekassen"

"Jeg har hjemmesiden http://www.laanekassen.dk/ og vil meget gerne have noget feedback. Med feedback mener jeg alt der kan forbedres, så jeg får flere brugere, så brugerne får en bedre oplevelse, så jeg skaber flere leads osv.

Det kan f.eks. være feedback omkring:
- Brugervenlighed
- Er det let at finde rundt på siden?
- Har siden de informationer der er relevante for emnet lån? Er der noget du mangler, hvis du skulle søge et kviklån?
- Virker siden troværdig?
- Er der designelementer der ikke fungerer?

Alt feedback bliver værdsat. Jo bedre feedback du kan komme med, jo flere point vil jeg tildele. Jeg tildeler gerne flere point, hvis der bliver behov for det.

Glæder mig til at se din feedback."

Spam og svindel...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-09-14 19:02

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-09-14 19:56

Det er en ommer Agent47

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-09-14 20:55

Agent 47, det hedder da 007...

Og jeg mener at kunne huske at man ikke må reklamere i kandu?

I virkeligheden er det jo en skjult reklame for noget vist ikke særlig seriøst...

Godkendelse af svar
Fra : Agent47

Dato : 20-09-14 08:47

Tak for svaret marken84.

Jeg skal have en tekst på siden omkring hvad udbyderne får ud af at udlodde disse præmier. Det er jo firmaer der skal have noget værdi igen for at kunne betale præmien. Den værdi kan f.eks. være et nyhedsbrev eller et telefon opkald. Dette skal jeg have oplyst noget klarere, så man som deltager ved mere om hvad man går ind til.

Derudover skal jeg oplyse noget mere om vinderne i konkurrencerne, da der muligvis kan være brugere der, lige som dig, tvivler på om præmierne overhovedet bliver udtrukket. Det gør de bestemt, og det skal jeg have noget mere information om på siden.

Mht. mange af de andre kommentarer, så forstår jeg det ikke helt. Hvorfor er det relevant at jeg tidligere har spurgt om feedback på et af mine andre websites? Havde jeg fået mere konstruktiv feedback, så ville jeg i fremtiden også spørge om feedback på nogle af mine andre sider, men desværre handler det om nedsabling, og så er det ikke kontruktivt, og derfor heller ikke værdifuldt.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 20-09-14 08:53

Citat
Mht. mange af de andre kommentarer, så forstår jeg det ikke helt. Hvorfor er det relevant at jeg tidligere har spurgt om feedback på et af mine andre websites? Havde jeg fået mere konstruktiv feedback, så ville jeg i fremtiden også spørge om feedback på nogle af mine andre sider, men desværre handler det om nedsabling, og så er det ikke kontruktivt, og derfor heller ikke værdifuldt.

Nu er dette site nok heller ikke lige beregnet til afprøvning af reklamefremstød for forskellige hjemmesider, det skal du nok bruge surveymonkey til i stedet for.