/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Fast nærbillede (video)
Fra : bne
Vist : 419 gange
300 point
Dato : 15-09-14 13:50

Jeg har behov for at overvåge et område på cirka 5x5 cm, med et videokamera og gengive dette på en lille fladskærm - nogen forslag?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-09-14 13:55

Hvad mener du?

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 310 point
Dato : 15-09-14 13:59
Kommentar
Fra : bne

Dato : 15-09-14 14:31

Vi har en boremaskine, til boring i elektronikprint, hvor boret kommer op gennem en plade. For at sikre hullerne bliver placeret rigtigt, er planen at anbringe et lille kamera, som fokuserer på området omkring hvor hullet bores, vise dette billede på en lille fladskærm og markere borehullet direkte på skærmen. Nu kan man flytte printpladen til næste sted der ønskes et hul, og nu rammer man plet...... Giver det mening??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-09-14 16:56

Ja, men ikke noget jeg kan hjælpe med

Godkendelse af svar
Fra : bne

Dato : 08-10-14 14:33

Tak for svaret mig-selv.
Det kan godt ske du ikkekan svare - men det var via dit link jeg fandt www.Specialkamera.dk , som løste problemet på fortrinlig vis.