/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Vaskemaskine på tørretumbler
Fra : ThomasEp
Vist : 381 gange
50 point
Dato : 14-09-14 13:09

Jeg har lige købt ny vaskemaskine og tørretumbler fra LG.
Jeg vil gerne ha at vaskemaskinen skal stå ovenpå tørretumbleren!! Er der nogen der har erfaring med dette? Jeg har søjlebeslag og gummiføddder. Der står ikke noget om dette i manualen
Mvh Thomas

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-09-14 14:27

Jeg har erfaring med det modsattte, placer hellere tørretromleren oven på vaskemaskinen.

Der er langt højere risiko for uballace i vaskemaskinen.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 14-09-14 16:07

Det ville jeg ikke forsøge at gøre.
Tørretumbleren er ikke beregnet til en belastning som svarer til vaskemaskinen.

Godkendelse af svar
Fra : ThomasEp

Dato : 14-09-14 16:18

Tak for svaret Eyvind.