/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nedrivning eller virkelighed
Fra : mig-selv
Vist : 678 gange
20 point
Dato : 10-09-14 18:57

https://www.youtube.com/watch?v=LPKq2K2dh6k

https://www.youtube.com/watch?v=EVs4oMQEpvs

https://www.youtube.com/watch?v=a4FkO5ry1uo

https://www.youtube.com/watch?v=Zv7BImVvEyk

OG? hvad gør man ikke for penge.

https://www.youtube.com/watch?v=LZsQxy8XhnM

Bortset fra disse klip´s, finder der billeder, hvor flyveren flyver bagved en kran. kan ikke lige finde det, MEN.

Og så er der Pentagon, der bliver ramt af et fly, der findes dog ikke beviser for samme.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-14 22:34

Tror da nok at der findes beviser på at pentagon blev ramt af et fly!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-14 22:36
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-14 22:41

Problemet er nok at der er mange der fornægter virkeligheden og tror på ånder eller konspiration. Jeg vil ikke kalde dem dumme, men ignoranter der burde søge hjælp, virkeligsflugt er det da

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-09-14 02:32

Kan ikke se noget fly på dit link, samt der blev heller ikke fundet flydele på stedet - jo, en fly motor men bare ikke fra den der skulle være styrtet ned

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-09-14 11:39

Er helt enig med tedd:
Citat
Problemet er nok at der er mange der fornægter virkeligheden

Uanset hvad der sker i verden,er der altid folk der nægter fakta.

Stadigvæk er der folk der i fuld alvor,benægter f.eks. Holocaust og 6 mill. døde jøder i tyske KZ lejre.

Bl.a. højtstående Iranske politikere,betegner det hele som et falsum,og mener det er et zionistisk komplot,for at give Israel sympati.

M.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 20 point
Dato : 12-09-14 13:23

Det kan da ikke være særligt svært at forstå, at hvis du smadrer ind i en betonmur med høj hastighed, er der ikke meget genkendeligt tilbage. Et fly består jo mest af aluminium, så tænk bare på det sølvpapir du har liggende i din køkkenskuffe, det bliver også ukendeligt bare du krøller det lidt sammen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-09-14 15:22

Det kan undre mig at et fly kan blive til intet, det er første gang i historien, at fly er totalt opløst ved et chrash, tænker også på det fly der styrtede ned på en mark - samme dag = kun et hul i jorden som næppe kunne rumme en lastbil.

Og mere mærkeligt er det vel at en af teoristernes pas/ tegnbog blev fundet ganske uskadt ikke langt fra tårnene, men stadig ingen fly dele.

For at kunne smadre Pentagon, skal man flyve slalom for ikke at ramme træer og lygtepæle, men intet er beskadiget på flyets vej.

Men sådan er der jo så meget - Bush sad i en børnehave og blev ikke særligt oprevet over nyheden.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-09-14 16:00

Alle de smarte "kendsgerninger" du remser op her,tror jeg ikke på. Jeg har selv set tonsvis af You Tube film,om disse konspirationsteorier. Men når jeg PRØVER,at tænke logisk tror jeg ikke på et sådan kæmpebedrag,kan udføres. Slet ikke i en by som New York.

Men der er helt sikkert Journalister,og andet godtfolk,der står til at tjene en formue,hvis folket hopper på deres teori.

At der intet er tilbage af flyene,kan sagtens skyldes denne enorme varmeudvikling,fra måske tonsvis af højeksplosivt flybrændstof.
Citat
Bush sad i en børnehave og blev ikke særligt oprevet over nyheden.

Hvis Bush var medsammensvoren,ville han vel nærmere spille "oprevet",som en god skuespiller.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-09-14 18:57

Nu siger jeg heller ikke at jeg tror på hverken det ene eller andet, men et fly kan ikke bare fordampe.
Selv de rum raketter med/ uden mennesker ombord der er forlist og brændt op gennem Jordens atmosfære - kan de finde rester af, samt flybenzin kan ikke smelte et helt fly på under et minut, og gjode dét det, ville der ligge rester af smeltet metal.
På linket her
https://www.youtube.com/watch?v=ZUNngyhZQrk
vil jeg påstå at der intet fly er i nærheden og den smule ild skulle på ingen måde kunne smelte noget.

Om US ikke vil have sandheden frem, kan jeg godt forstå, hvorfor udleverer de ikke bare alle de film der er blevet konfiskeret, så var al den tale forbi.

Hvis man ser selve filmen 9/11 er der klart og tydeligt lagt op til bedrag fra Bush og andre
https://www.youtube.com/watch?v=cY0OCdHICCo

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-11-14 22:18

Citat
tror jeg ikke på et sådan kæmpebedrag,kan udføres. Slet ikke i en by som New York.

Sjovt nok - fly angreb (i en million by) og der er kun ?? et par video´r af hændelsen af det andet angreb tilstede, og ALLE af samme TV selskaber - kan forstå at det første ikke kom på video - men kender man bare lidt til billed-redigering kan man se forskel på + og - da billederne ikke passer sammen, samt havde det været mig, så havde jeg sat kameraet på tripod og filmet resten af dagen - og så mangler alle de video´r der er blevet beslaglagt af FBI/ andet.

Men bevares de har også svært ved at fange Bosniske krigsforbrydere der bor hjemme (lidt af alla bin laden) som de heller ikke kunne finde ...
Og den kemiske krig i Irak, godt understøttet af Danmark - på falske beviser..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-11-14 22:20

Og så fik den LUFT igen..

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-11-14 23:02

Hr. Flight Investigator: Jeg synes det er mere mærkeligt,at der ikke er fundet det minste flig af Malaysia Airlines flight MH370. Godtnok er Stillehavet stor,men det er trods alt over 8 mdr. siden den styrtede.

M.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-11-14 10:10
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-12-14 20:45

Citat
Hr. Flight Investigator

Ikke tale om..

Jeg syntes bare at der ligger en MASSE mystik bag hele den dag ,for mange år siden.
OG? den digitale tilværelse gør det sikkert mere forvirrende. bare se spørgsmål her inde.

Men at der IKKE er flere der har billeder/ video af dét, kan undre mig.
Der er jo ´kun´ et par helikoptere der svæver og tager ? samme billede = OSV

Men så fik jeg sgu da luft, NOGET SKJULER DE. man kan ikke være flere steder på engang.
Og det der undrer mig mest er bygning 7 = den skvattede bare sammen - HELT AF SIG SELV.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 08-12-14 20:50

Tak for svaret tedd.
Citat
Det kan da ikke være særligt svært at forstå, at hvis du smadrer ind i en betonmur med høj hastighed, er der ikke meget genkendeligt tilbage.

Det var jo det jeg ´næsten´ manglede - men stanjol /JUMBO jet, bare fordi den er ´lidt´ større er den vel ikke stærkere end beton og STÅL.
Så den kører videre i mit sind..