/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Nummer million igen igen
Fra : svendgiversen
Vist : 672 gange
147 point
Dato : 09-09-14 19:55

Kan vi ikke snart slippe for hele tiden at blive udvalgt som nummer 1.000.000,
nu både vandret og lodret på kandu samtidigt, der er da for dumt.

Betaler udbyderen så meget for denne annonce, at kandu vælger fortsat at vise den?
Hvem kan overbevise kandu´s stadig usynlige ledelse om at fravælge den??

Ingen kandu brugere er jo så dumme at de tror på dette udsagn.
Selv om vi tog alle tidligere døde og frafaldne kandu medlemmer med, kom vi aldrig i nærheden

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 157 point
Dato : 09-09-14 20:41

Undgå reklamer

https://adblockplus.org/en/internet-explorer

Citat
Ingen kandu brugere er jo så dumme at de tror på dette udsagn.
Selv om vi tog alle tidligere døde og frafaldne kandu medlemmer med, kom vi aldrig i nærheden

Det er jo ikke kun på kandu, at den reklame vises, men nogen er måske så dumme, at de tror på det.

Desuden bruger du selv kandu gratis til din føljeton "svendgiversen, samleversken og dagligdagen i det lille hjem"

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 09-09-14 21:17

Nej ans, ikke nu igen,

der er jo overhovedet ingen antydning af min påståede føljeton i dette,
og heller ikke i mine sidste mange spørgsmål her i kandu.

Jeg kunne godt komme med en anbefaling af en vikinge tur med Smyril line nordpå,
men vil undlade dette, af hensyn til ans sarte ego.

Jeg kom kun med på afbud fordi min kones veninde blev syg,
men så fik jeg god kontakt med en gammel kollegie kammerat fra Hagemann,
han og hans kone Sedea fra Fæøerne kommer nu herned næste sommer

Og ans, finde dig dog selv et bedre liv, i stedet for at forfølge mit...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-09-14 22:14

Eller:

https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock-premium/fndlhnanhedoklpdaacidomdnplcjcpj

Velsagtens alt efter hvilken browser man bruger - så er man dejligt fri for den slags million-svindel + en hel masse andre reklamer...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-14 23:50

Citat
Kan vi ikke snart slippe for hele tiden at blive udvalgt som nummer 1.000.000,
nu både vandret og lodret på kandu samtidigt, der er da for dumt.

Betaler udbyderen så meget for denne annonce, at kandu vælger fortsat at vise den?
Hvem kan overbevise kandu´s stadig usynlige ledelse om at fravælge den??

Ingen kandu brugere er jo så dumme at de tror på dette udsagn.
Selv om vi tog alle tidligere døde og frafaldne kandu medlemmer med, kom vi aldrig i nærheden
Du stopper blot med at bruge kandu.dk og problemet er løst.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-09-14 10:02

Citat
Og ans, finde dig dog selv et bedre liv, i stedet for at forfølge mit...

Jeg lever et liv, som ikke rager brugerne på kandu. Der er vi vist meget forskellige.

Desuden hedder det ikke Fæøerne , men Færøerne.

svendgiversen, bliv dog glad for dit eget liv og levned. Betragter du alle brugerne på kandu, som dine venner?

Jeg mener, det er muligt, at stille et spørgsmål uden alt muligt andet ævl, som intet har med spørgsmålet at gøre.

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 10-09-14 12:16

Kandu har ingen indflydelse på hvilke annoncer der bliver vist. Det afhænger af hver enkelt brugers browserhistorik og er dermed forskellig fra bruger til bruger.
Kan kun tilslutte mig at installere en add blocker.
/Janus

og ikke et ord om min egen tur til Færøerne og Island sidste sommer

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-09-14 16:31

Godt ans, jeg vil fremover forsøge kun at anføre det der er relevant for den pågældende sag,
og håber så du vil gøre det samme, ikke svare med mindre du kan medvirke positivt til mit
spørgsmål, og ikke flere føljeton bemærgninger, tak.

Det du kalder, alt muligt andet ævl, kalder jeg supplerende baggrunds materiale,
de fleste af os hygger sig jo her i kandu, i hvert fald under smalltalk.

Og Janus, det vidste jeg ikke, og min computer er kun få maneder gammel med win 7,
installeret af min kones søn, der nu er min computer ekspert.

Og tilsyneladende allerede fyldt med browserhistorik, som måske stammer fra min gamle PC.
Jeg vil tale med ham om at installere en add blocker.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-09-14 16:49

Hvis du så skynder dig at give ans hans velfortjente points, så slipper du sikkert for
"flere føljeton bemærgninger"

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-09-14 17:40

marken er meget, men ikke så meget,
>skynder dig at give ans hans velfortjente points,

ved du ikke engang, at ans er en dame, endda fra Hovedstaden, tror jeg?

Som gammel slægtsforsker her i kandu, kender jeg mange rigtige navne bag de fine pseudos,
men dem røber jeg selvfølgelig ikke, og hvis Janus har ret: Det er ikke kandu reklamer?
Er det så ikke ham der er tættest på at besvare spørgsmålet??

Jeg giver gerne søde ans points, hvis hun fremover vil undlade:
>din føljeton "svendgiversen, samleversken og dagligdagen i det lille hjem"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-09-14 18:15

Den 30.12.05 fik "vi" et nyt kandu. Kandu besluttede, at der skulle være reklamer på siden.
Hvilke reklamer, der vises, afhænger af den aftale, som kandu har indgået.

svendgiversen:

"Hvis du vil undgå reklamer, ikke kun på kandu, men alle de sider, som du besøger, så brug

https://adblockplus.org/en/internet-explorer

den findes også i google chrome

https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock-premium/fndlhnanhedoklpdaacidomdnplcjcpj

Det er meget afhængig af hvilken browser du bruger.

Citat
Det afhænger af hver enkelt brugers browserhistorik og er dermed forskellig fra bruger til bruger.

Det afhænger af, om den enkelte bruger tillader reklamer.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-09-14 19:21

Citat
Desuden bruger du selv kandu gratis til din føljeton "svendgiversen, samleversken og dagligdagen i det lille hjem"

Jeg vil ikke beskylde ans for at være specielt dum. Eller bruge den "smarte" vending med "hæklefejl i kysen". (Selvom hans IQ,nok ligger i den lavere ende). Tror det er simpel mangel på pli,at han føler sig kaldet til at spille Censor,her på Kandu.
svendgiversen er een,af heldigvis flere,der skriver på en hyggeligt,og venlig måde,når han har noget på hjerte,her på Kandu. Er med til at løfte siden.
Og så er han een af ganske få,der ikke skjuler sig under eet,eller flere særegne profiler.

Så fortsæt Svend,du er en af dem,der gør Kandu interessant.

Og til ans: Hvad med at beskæftige dig med Pileflet,eller peddigrør. Så er der mindre tid til at blive forarget,her på Kandu. Husk forargelse,kan give anledning til forhøjet blodtryk. Det er ikke sund i vores alder.

Måske er JEG dum,men jeg har forstået det sådan,at i kategorierne Kandu og Smaltalk,er det rimeligt frit med meningsudvekslinger.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-09-14 19:34

Citat
Måske er JEG dum

Dét er alle der sidder og bruger tid herinde, ellers havde man sikkert andet at give sig til.
Og bliv endelig ved med din og magen´s ´livs-historie´ selv syntes jeg det er / til tider hyggeligt.

[U]Men selvfølgelig kan andre havde sin mening.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-09-14 22:32

Citat
Som gammel slægtsforsker her i kandu, kender jeg mange rigtige navne bag de fine pseudos,
men dem røber jeg selvfølgelig ikke, og hvis Janus har ret: Det er ikke kandu reklamer?
Er det så ikke ham der er tættest på at besvare spørgsmålet??

Ja du nyder jo en vis helte status her på kandu - ihvertfald set fra din egen parcel, så du ved sikkert også hvor gammel jeg er til efternavn og hvilken farve trusser jeg har på...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 11-09-14 10:55

Citat
ved du ikke engang, at ans er en dame, endda fra Hovedstaden, tror jeg?

En dame!!! Ja,livet er fuld af overraskelser. Så er der meget,der er faldet på plads her.

Men uanset køn,mener jeg vi skal lade Kandu`s ledelse om at bruge "Den løftede pegefinger".
Ik`oss` Emesen. Øh,ans.

M.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 11-09-14 11:25

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-09-14 16:00

Tja - meget kan jeg kaldes.................men ikke en dame tak - jeg er ikke særlig god til pindemadder

Hvis man kigger lidt MSN's (eMeSeN) historik, vil den bare lidt kvikke opdage, at emesen er en af flere følgende profiler.
Emesen er udgået for en del år siden, men ligger stadig i top i kategorien harddiske.
EC som også er udgået for en del år siden.
Eyvind en drilleprofil ved en særlig lejlighed - er også udgået
Eyvind (uden punktum)som stadig eksisterer.

Emesen og EC har begge vundet og fået præmier her på Kandu.

Læg mærke til, at ingen af disse profiler, kunne deltage i hinandens spørgsmål. Hvis nogen skulle få den tanke.

Emesen og Ans har leget og drillet lidt en gang i mellem.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 11-09-14 17:26

Noget jeg lærte efter mange år og mange kurser i industrien,
vil du fremprovokere et svar, skal du bare påstå noget helt andet,
helst noget ydmygende, forkert.

Ingen mand vil kaldes en dame, og en jyde fra hovedlandet vil slet ikke være fra hovedstaden.

Jeg tror stadig Eyvind også er Emmesen m. fl., men at ans er en dame med K?

Men dette spørgsmål går ikke ud på at afsløre personer bag kandu pseudo navne,
slet ikke under bæltestedet.

Jeg har fået links til ad bloks, som jeg vil overlade til min computer ekspert at intallere...

Selv tak ans.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-09-14 22:52

Og så sprang du let og elegant over spørgsmålet om hvor meget marken er...

Hvilket måske gav anledning til en ny runde sludre-spørgsmål?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-09-14 09:48

Marken er meget var bare noget vi sagde dengang en D mark var 4-5 kr.
Som bekendt eksisterer den ikke mere.