/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hvor finder jeg SMD LED-chip til bilen?
Fra : cristian2
Vist : 345 gange
50 point
Dato : 09-09-14 16:56

Jeg skal bruge en SMD LED-lampe, som er gået i instrumentbrættet på min bil. Jeg har været hos Brinck på Frederiksborggade i Kbh. De havde desværre ikke den rigtige og kunne ikke sige mig præcis hvad det er for en jeg skal bruge. "Du skal gå på nettet og undersøge det", sagde de. Det er desværre ikke lykkedes mig med noget brugbart resultat. Er der nogle der kan hjælpe mig med detektivarbejdet?

Der er tale om en lysdiode, som skal lyse gult (motorlampen). Den skal passe til et instrumentbræt med følgende nummer: 7700/427/900 B
Og til følgende bil: RENAULT MEGANE I Grandtour, 1.6 16V, fra maj 1999.

Et "SMD LED"-modul skulle være en type LED-modul, der anvender Overflade-mount teknologi (SMT) til at montere LED-chips på printkort.

Tak for hjælpen!

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 60 point
Dato : 09-09-14 17:08

Elfa Distrelec har nok det største udvalg af de internet butikker der vil sælge til private. Men der er mange typer og du er nok nødt til at prøve dig frem. Er du helt sikker på at det er LEDen? Får den spænding når den burde lyse?

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 09-09-14 17:22
Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 09-09-14 20:16

Go'e gamle RS Components plejer at kunne det utrolige, så det ville være mit bud.

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 10-09-14 19:23

Tak for svaret fun2.