/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
bluetooth
Fra : kivi
Vist : 338 gange
100 point
Dato : 05-09-14 09:24

jeg har fået ny stionær pc trådløs wifi og bluetooth , samt et headset som jeg ikke kan få til virke jeg kan høre musik via mine højtaler men når jeg piller dem fra siger at der ikke er installeret nogen lydenhed mit headset hedder meget kort x1 og min pc er en acer med win 8,1

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-09-14 10:24

Har du prøvet at klikke på START/ søg = lydenheder, ligger og ned ved uret.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-09-14 14:11

Tænd for blåtanden og så tænd for det udstyr som skal snakke med blåtanden.

Måske hjælper det.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 05-09-14 17:53

desværre jeg kan se at den er tilsluttet men jeg kan ikke høre musikken hvad hvis jeg køber en usb bluetooth

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-09-14 20:15

Og dit headset er vel ladet op.

Prøv at gå i enhedshåndtering og kig på blåtanden.

Før musen helt ned til venstre og højreklik > vælg ehedshåndtering

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 05-09-14 20:47

Prøv dette

Hold knappen Tænd/Sluk nedtrykket i 3 sekunder for at tænde headsettet.
Hold knappen Tænd/Sluk nedtrykket i yderligere 6 sekunder for at aktivere Bluetooth-parring.

Kontrollampen vil blinke rødt og blåt, mens parringsfunktionen er aktiv.
Stemmevejledningen siger: "Pairing".

Gå til Indstillinger > Bluetooth på den Bluetooth-enhed, du vil parre headsettet med.
Søg efter nye Bluetooth-enheder.

Efter søgningen skal du vælge “X1” og oprette forbindelse.
Stemmevejledningen siger: "Pairing complete".

Efter parringen vil kontrollampen blinke blåt.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-09-14 20:48

Citat
desværre jeg kan se at den er tilsluttet men jeg kan ikke høre musikken hvad hvis jeg køber en usb bluetooth

Du kan ´købe´ en af mig for en flad 10´er, du betaler porto?

Men er HT også på ´blåtand´? eller almindelige.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 06-09-14 08:21

bluetooth er indbygget i pc og går jeg går i bluetooth indstillinger kan jeg se den og der kan jeg se den bliver parret men i næste sekund bliver den afbrudt igen,hvorfor

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-09-14 09:08

Har du ikke en tlf hvor du kan prøve headset på, bare for at finde ud af om det i det hele taget virker!

Det kan jo os være BT i PC der ikke understøtter headsettet!

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 07-09-14 11:16

alle gode gange tre efter tredie gang at have instaleret bluetooth fra acer lykkes det at få liv i headsetet
så tak for hjælpen alle sammen

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 07-09-14 11:17

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-09-14 12:32

velbekomme