/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Bordknive
Fra : TEAS
Vist : 400 gange
200 point
Dato : 02-09-14 18:25

Hvor kan jeg købe gode bordknive der kan holde sig skarpe i lang tid.
Er der nogen her på Kandu der har en god erfaring med bordknive.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-09-14 18:31

Lær at lave mad

Bordknive er aldrig skarpe når man ser bort fra steakknive.

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 210 point
Dato : 02-09-14 18:48

Victorinox bordknive er skarpe, med ordentligt bølgeskær, og ofte på tilbud til ca 20 kr/stk, meget billigere end her, men der er billeder

http://www.thegoodstuffshop.dk/product.asp?product=19577

Jeg har haft dem i årevis, de holder skæret, går i opperen, og fås også som steakkniv (spids i stedet for rund), men da jeg ikke spidder maden er det ikke nødvendigt!

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 03-09-14 21:20

Tak for svaret vagnr.
De svinger lidt i pris og har gode anbefalinger.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 03-09-14 21:42

Selv tak, TEAS.