/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
media player
Fra : kivi
Vist : 292 gange
100 point
Dato : 02-09-14 11:23

kan man ikke bruge windows media player i win 8,1 den påstår at der ikke er installeret nogen afspiller men når jeg bruger headset med ledning kan jeg godt så ???

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 02-09-14 11:40

media player koster penge
brug i stedet VLC

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 02-09-14 11:45

den har jeg men det hjælper ikke på musikken

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-09-14 11:54

Windows media player er med i Windows så den er betalt da du købte styresystemet.
du må forklare nærmere hvad problemet er, hvilken afspiller kører når du bruger headset?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-09-14 11:57

Åben søge vinduet og skriv: Windows media player så burde den åbne og du kan højreklikke på i ikonen på proceslinjen og vælge: Fastgør programmet til proceslinjen, så er den nem at starte næste gng

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 02-09-14 12:31

alt det som du skriver har jeg gjort men når jeg så vil afspille et stk musik siger den at der ikke er installet nogen afspiller men når sætter headsæt på så kan den godt spille musik og jeg kan ikke få lov til at ændre noget

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 02-09-14 12:59

Citat
når sætter headsæt på så kan den godt spille musik
det er sikkert app'en Musik som afspiller, måske du skulle hente Windows media player fra deres hjemmeside eller vælge en afspiller hvor du kan ændre som standard til musikfiler

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 02-09-14 13:45

Tak for svaret o.v.n..
jeg ved ikke helt hvad jeg gjorde men nu virker det