/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
billig office 365
Fra : lillegubbi
Vist : 295 gange
100 point
Dato : 01-09-14 21:10

Hej.
Håber en kan hjælpe mig. Jeg vil købe ms office 365 skal bruge den til flere pc'er. Derfor vil jeg købe den som abonnement til 5 pc'er. Men jeg syntes at 800 kr. er for meget. Jeg har derfor søgt på price-runner og fundet priser fra 589,00 og op til 799. billigste steder er : e-gear.dk, compumail.dk, cdon.dk, og computersalg.dk

Men da jeg ikke har så meget forstand på det, vil jeg høre om nogle kan fortælle mig, om det er det samme. Hvis der står at det er et 1-års licens abonnement, er det så ikke et man betaler for hvert år, og får diverse opdateringer. Altså det samme som hvis man køber hos MS office.

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 01-09-14 21:41

I stedet for at søge billig office-pakke
så tag dog i stedet den gratis Open Office pakke
den er downloadet mere end 100 mio. gange

Folketinget vedtog i vistnok 2012
at alle offentlige kontorer skal have det program installeret
og kommuner sparer ti-tusindvis af kroner årligt

Vi bruger kun det program på vore 7 computere
og det samme gør i ti-tusindvis af firmaer

Mvh - SEM

Tomiko & Svend-Erik Mortensgaard

JapanskeDanmark
www.japanskemoebler.dk
www.japansktoilet.dk
www.japanskte.dk
www.sushikursus.dk
www.japanskedanmark.dk

kontoret - snabela - japanskedanmark.dk
Tlf 3529 4200

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 02-09-14 01:33

Til semmer.

Og gratis reklame er også godt

Kommentar
Fra : webnoob