/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Tabt programmer
Fra : Dieter
Vist : 443 gange
50 point
Dato : 31-08-14 17:46

Jeg har forlist programmet " office 2010". dog har jeg gemt alle filer jeg skal bruge .
Men kan jeg på nogen måde genskabe dem ?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 31-08-14 18:42

?????? Programmet er væk men du har det stadig ???????

Tror du må prøve at forklare dig lidt bedre

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-08-14 19:09

Hvis det er breve / regnskab som er gemt kan det åbnes gratis office programmer.
Selve dit officer program kan ikke umiddelbart gemmes og installeres igen.
Office2010 ligger spredt i din computer.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 31-08-14 20:11

Du kan uden besvær downloade en officepakke fra microsoft. Men hvis du ikke har din installation nøglekode, skal du købe en ny, for at installere prograammet, på en holdbar måde.

Office 2010 findes i flere udgaver, så det er vigtigt at du henter den som din nøgle passer til.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 01-09-14 12:40

Jeg skulle gen installere Windows 8. Var ikke opmærksom på at PC kun havde en partition (Det er min kones PC) og derfor forsvandt Office 2010. Jeg har ikke råd til at købe en ny og vil bruge
OpenOffice 4.1.0 fra nu af.
Filerne som jeg skrev om ligger på et USB drev.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 01-09-14 13:04

Hallooo! Hvordan er Office kommet på maskinen i første omgang? Du har vel en installations DVD?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 01-09-14 14:08

Brassovitski:
nej har også forlist cd en til Office

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-09-14 15:32

Er det breve og dokumenter osv - kan de læses med et andet program

Er det selve programmet skal der installere et nyt program.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 01-09-14 18:38

Hvis du hverken har produktkoden eller installations DVD'n er det surt show, så må du købe en ny.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-09-14 12:16

Eller hente en helt gratis office pakke som kan bruges i stedet for Windows office.
https://da.libreoffice.org/hent-libreoffice/
Du skal hente begge filer og installere dem i rækkefølge ( den store fil først)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-09-14 13:03

Citat
Filerne som jeg skrev om ligger på et USB drev
så har du ikke andre problemer end at installere et program som kan åbne filerne, Open Office, Libre Office eller nøjes med Word Viewer som kun kan åbne og vise filerne:
http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=4

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-09-14 14:55

dog har jeg gemt alle filer jeg skal bruge .
Men kan jeg på nogen måde genskabe dem ??????????????

Ja du kan genskabe filerne du har gemt - og det gøres nemt i OpenOffice.

Start OpenOffice
Klik oppe på filer og vælg åbn
Find dit USB drev og find den fil du vil åbne
Marker filen og klik på åbn

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-09-14 14:58

Citat
dog har jeg gemt alle filer jeg skal bruge .
Men kan jeg på nogen måde genskabe dem ??????????????
Ikke hvis det er filerne i Office installations mappen. Dine dokumenter kan du åbne i et af førnævnte programmer.