/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Link til animal shop
Fra : ilgp
Vist : 542 gange
100 point
Dato : 31-08-14 15:30

Da jeg er begyndt på at lære psp kunne jeg godt bruge et link til animal shop. Jeg har en gang fået virus ved at google mig frem til et link jeg skulle bruge, så den vej bruger jeg ikke til det. Hvis der er en derude som har et sikkert link til animal shop vil jeg blive glad. Vil også lige høre om det ikke skal ligge på c drevet? På forhånd tak.
Hisen ilpg

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 31-08-14 16:46

Hvad er animal shop, og hvilken realation har en dyrehandel til PSP?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 31-08-14 16:49

Er det Animation Shop du mener, så burde det være installeret sammen med Paint Shop Pro,
kig i Start Alle programmer, der burde det være!

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 31-08-14 16:57

Mener du Jasc Animation Shop? Jeg har fundet PSP's officielle hjemmeside, men der er ikke noget der hedder Animation Shop. Jasc Software som var en udløber af Paint Shop Pro lukkede i 2004.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jasc_Software.
Så uanset hvor du henter Anmation Shop, kan du risikere andet skrammel der følger med, Softpedia, ville jeg nok ikke bruge, der følger altid en stribe adware med.
PSP kan både stå for Photo Shop Pro, og PaintShop Pro, såååå????
Prøv evt. her: http://jasc-software-inc1.software.informer.com/
Download side: http://animation-shop.software.informer.com/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-08-14 17:13

Du kan hente det her http://www.mediafire.com/?dt2n1k5oa0m

Klik på den grønne knap, fil str. ca 12mb, har lige hentet og installeret, virker fint!

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 31-08-14 19:24

Ser lige jeg har skrevet forkert. det hedder animations shop, der er en væsentlig forskel.

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 31-08-14 19:25

Og nej jeg fik det ikke sammen med paint pto shop.

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 31-08-14 20:07

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-08-14 20:26

velbekomme