/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Nyt kodeord til DLINK dir 615
Fra : cccf
Vist : 345 gange
50 point
Dato : 31-08-14 15:08

Hvordan får jeg et nyt kodeord til min router. ?

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 31-08-14 15:50

Hvis du har smidt det gamle væk, er der kun en mulighed.

Det er at resætte din router til fabriksindstillinger.

Tag strømmen fra din router, hold reset knappen ind, sæt spænding på, hold reset knappen inde i nogle sekunder.

Følg instruktionerne i din manual, eller installations wisard i routeren.

Falcham

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 31-08-14 16:06

ok tak for det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-08-14 16:17

Gå ind på http://192.168.0.1 det er din router, skriv admin i feltet for brugernavn og lad adgangskode feltet stå tomt, klik på ok og du er inde hvor du kan sætte et kodeord, det er nemlig en god ide' at ikke alle kan gå ind og ændre din opsætning, husk kode på det trådløse netværk også