/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Montering af lampe på hjørne
Fra : Snippermanden1
Vist : 411 gange
113 point
Dato : 26-08-14 11:27

Har fundet nogle lamper som er pæne og billige (model blokhus fra nordlux). Lampen har et beslag som er beregnet til montering på flad væg.

Jeg vil imidlertid gerne montere lampen på et hjørne (udendørs og på murstenshus) og har derfor ledt efter beslag der kan bruges til montering på hjørner. Det lykkedes mig at finde et par stykker men de var både grimme, og helt vildt dyre (5-700) kroner for simple beslag a la dem man kan finde jem og fix til en tyver.

Er der nogen som har en god ide til hvordan man kan montere lampen på et hjørne? enten et beslag eller på anden vis?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 26-08-14 12:01

Du kan save den mursten, som lampen skal sidde på, skrå. Det er sandsynligvis en hullet sten, det kan give problemer hvis huset ikke er pudset. Eller du kan save en klods i hårdttræ og male den mørkgrå.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 113 point
Dato : 26-08-14 18:11

http://scanlys.dk/product.asp?product=1495
Pris DKK 119,00

Vare nr. 7027
Vægt: 50 Gram
Bestilling:

Læg varen i kurven!
(Den kan slettes senere)

Godkendelse af svar
Fra : Snippermanden1

Dato : 26-08-14 19:38

Godt fundet

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 27-08-14 15:58

Det var så lidt