/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia Lumia 900 kalender / google
Fra : blendstrup
Vist : 373 gange
200 point
Dato : 25-08-14 18:33

jeg har en Nokia Lumia 900, men kan ikke få min min Google kalender overført til telefonen ?
hvordan gør jeg ?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 25-08-14 18:44
Kommentar
Fra : blendstrup

Dato : 25-08-14 19:50

Jeg har gjort som der står i anvisningen, men den synkroniserer ikke min kalender fra google til telefonen

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 25-08-14 21:15

Kan du sende og modtage email via din google konto? Hvilket kalenderprogram bruger du på mobilen?

Kommentar
Fra : blendstrup

Dato : 26-08-14 08:36

Jeg sender og modtager sms MMS normalt fra min google konto
kalenderprogrammet er det telefonen er født med.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-08-14 09:39

Citat
Jeg sender og modtager sms MMS normalt fra min google konto

Hehe, kan du forklare det

Kommentar
Fra : blendstrup

Dato : 26-08-14 09:59

DE Data jeg har i min Google kalender på min stationære computer bliver ikke overført til min windows lumia 900 telefon
og omvent når jeg skriver i kalenderen på telefonen kan det ikke ses i den stationære computer

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-08-14 10:26

Det forklare jo ikke hvordan du sender sms/mms med din Google konto.

Nu kan jeg ikke huske hvordan man opsætter en Google konto på en Lumia 900. Selv har jeg en Lumia 920 med WP 8.1 og inde i indstilliger - Mail + Konti - tilføjen konto kan jeg vælge Google, for at komme videre skal jeg trykke på opret forbindelse, derefter skal jeg logge ind på min Google konto og så kan jeg vælge hvad jeg vil se og der er bl.a kalender.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 26-08-14 10:38

Det webnoob forsøger at sige er at det ikke er din Google konto du bruger til SMS og MMS. Følg vejledningen i det link jeg postede.

Kommentar
Fra : blendstrup

Dato : 26-08-14 10:40

Jeg modtager mail fra min google konto på min telefon...
men min kalender synkroniserer den ikke jeg kan ikke forklare det anderledes.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-08-14 10:48

Okay så du kan modtage mails, så skal du gå ind i konto indstillingerne for Google og vælge at du også vil se din kalender.

Kommentar
Fra : blendstrup

Dato : 26-08-14 11:00

under mail og konti trykker jeg på Google konto der står min gmail adresse
når jeg trykker på den står der synkroniser og nedenunder slet
men der er ingen steder der står kalender

Kommentar
Fra : blendstrup

Dato : 26-08-14 11:04

under kalender indstillinger står der en @live.com konto
+US holidays konto +Birthday calendar men ingen google?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 26-08-14 11:49

Mon ikke du skulle ændre indstillingerne under kalender til din google konto?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-08-14 12:03

Nu har jeg lige oprettet min Google konto på min Lumia og når jeg trykker på min Google konto så kan jeg vælge om jeg vil synk. mail, kontakter og/eller kalender.
http://peecee.dk/upload/view/441709

Kommentar
Fra : blendstrup

Dato : 26-08-14 12:59

webnoob. det er et fint bille du viser mig Men det billede jeg har i min telefon passer med tit indtil man kommer til indhold der skal sykroniseres.
der står dit navn + vi sender dine beskeder i dit navn ikke andet ikke noget med calender??