/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
kode læser
Fra : anuarak
Vist : 662 gange
300 point
Dato : 22-08-14 17:21

Jeg har et problem med live mail konto
jeg kan se min adgangskode står med prikker, men kan ikke huske hvad den er i normal tekst
jeg ved godt at man kan tage en eksport og import af min mailkonto, men jeg kunne nu godt
tænke mig at vide hvad adgangskoden er i normal skrift
Jeg mener at jeg her på kandu har set et program hvor man kan føre mus-markøren hen over
prikkerne og få koden vist i normal tekst
findes der et sådan program?

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 22-08-14 17:27

Jeg lige er med på en kigger det gør vel ikke noget

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 22-08-14 17:33

Snadboy plejer at kunne klare det

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 22-08-14 17:35

Swarm
Nej -- vi er her for at hjælpe - viden bør deles med andre

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 22-08-14 17:36
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-08-14 17:39

Det findes, men prøv lige programmet SIW det kan vise samtlige koder der er brugt på din PC.
http://www.gtopala.com/

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 22-08-14 17:40

Undskyld, men her hos mig siger min Heimdal THIS PAGE IS BLOCKED BY HEIMDAL SECURITY AGENT
Til det link ferik har lagt ind?

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 22-08-14 17:52

Det gør den også hos mig, det er nok fordi man ikke bør komme der.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-08-14 18:02

Siden blokeres fordi et program til at læse koder betragtes som et pirat program. Slå blokeringen fra i dit antivirus program. Eller tilføj siden som sikker.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-08-14 18:07

Hent et lille program der hedder Mail PassView fra Nirsoft.

Det skal ikke installeres, det er pakket som en zip fil, så højreklik på den og vælg pak ud.
http://www.nirsoft.net/utils/mailpv.html

Direkte link til zip filen
http://www.nirsoft.net/utils/mailpv.zip

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 22-08-14 18:13

Der er et mere der kan klare det med at kigge koden, BulletsPassView, os fra Nirsoft
http://www.nirsoft.net/utils/bullets_password_view.html

Det skal heller ikke installeres, det er pakket som en zip fil, højreklik på den og vælg pak ud.

I mappen hvor det er pakket ud klikker du på BulletsPassView.exe for at starte programmet.

Direkte link til BulletsPassView
til 32bit system http://www.nirsoft.net/utils/bulletspassview.zip
til 64bit system http://www.nirsoft.net/utils/bulletspassview-x64.zip

Godkendelse af svar
Fra : anuarak

Dato : 22-08-14 19:56

Tak for svaret Klaudi.

Lidt besværlig at bruge
jeg har brugt den således:
Vær opmærksom på om det er 32 eller 64 bit maskine
Starter programmer
Her viser den IKKE en opdatering
starter herefter live mail
går i egenskaber for konto (husk at markere den konto du vil se)
går i server -- markere prikkerne med musen - tryk ok
går tilbage til programmet nu skulle koden gerne stå der
kan gentages for alle mailkonti (og måske andre programmer)
Markere linierne og gemmer dem som en tekstfil

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-08-14 20:00

velbekomme

Ja du skal have det program startet som du vil se kode for,
derfor var det nemmere med Mail PassView, der kan man læse koden direkte!

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 22-08-14 20:12

Klaudi
Jeg kunne ikke få lov at køre mail pass view
filhenteren viste at programmet var blokeret --kan indeholde virus eller spayware
har ikke fundet ud af hvor jeg kan fjerne denne blokering

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-08-14 20:19

ok, så virker dit antivirus, det er nok det der har blokeret det,
det er ellers et ok program, men som skrevet længere oppe af Brassovitski
Citat
Siden blokeres fordi et program til at læse koder betragtes som et pirat program. Slå blokeringen fra i dit antivirus program. Eller tilføj siden som sikker.

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 22-08-14 20:23

klaudi
Jeg har fundet ud af at slå blokeringen fra
funktioner i firefox -- indstillinger -- sikkerhed -- fjern markeringer i bloker websteder.......
ja dette program er bedre at bruge

ha en forsat god dag

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-08-14 20:25

fint og ilm