/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Te'løk
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 711 gange
300 point
Dato : 21-08-14 20:47

Kære Tonga, te'løk med din føs'dag i dag

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 21-08-14 22:04

Hubba hubba, jeg synger lige en føsdagssang for dig.
Det er den dér du ved nok - den med Tommy Tvebak.

Hip hurra det min fødselsdag
det er i dag den dag, jeg kom frem og sae:
Jeg kommer langvejs fra, sig nu pænt goddag til mig.

Sådan en dag som nu den i dag,
den sku man bare ha mange flere af,
jeg stemmer for, og ja, den er sikker, hva med dig?

Skulle du komme til verden nu,
skrig så bare... skrig, så alle ved, du er her.

Hip hurra det min fødselsdag
det er i dag den dag, jeg kom frem og sae:
Jeg kommer langvejs fra, sig nu pænt goddag til mig.

Sådan en dag som nu den i dag,
den sku man bare ha mange flere af,
jeg stemmer for, og ja, den er sikker, hva med dig?

Hurra det’ min fødselsdag

TONGA SKA' LEVE - TONGA SKA' LEVE HØJT HURRA.

SKåååÅÅÅÅÅÅÅL Skipper.

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 300 point
Dato : 22-08-14 02:17

Tusinde tak - kære Kpt. Tommy. Her sidder jeg - inde i natten efter en enorm opvask. Konen gik sukkerkold for en times tid siden og sover på sofaen. Hmmm! Hvordan uglen i hulen skal jeg få hende båret ind i sengen?
Det var en rigtig hyggelig fødselsdag i anden omgang. I lørdags tog vi forskud på glæderne ved at indbyde revl og krat til en forsinket fødselsdagsfest for konen - og et forvarsel om min kommende fødselsdag. Der var opvasken endnu større - og den stod jeg også for.
Så er man jo blevet 72 år gammel. Nuiiii!!! Egentlig fungerer det hele som det skal, selv om jeg ikke længere kan pisse så langt som tidligere. Tidligere plejede jeg at "tegne" sjove hoveder i sneen, men nu ligner forsøgene et abstrakt maleri. Men det går såmænd nok med det. Det ville være værre hvis man ikke kunne holde på vandet.
Vi blev introduceret for sønnens nye kæreste. En rigtig sød og køn pige som vil være i stand til at holde ham nede, hvor han rettelig bør være. Man bliver squ i godt humør af den slags.
Nå, men nu må jeg se at få slæbt madame ind i sengen - og så knalde brikker.
Jeg har fået en sindsyg lækker termojakke af konen. Den fylder ikke meget - og så er den grå. Den helt rigtige farve.

Endnu engang tak.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 22-08-14 09:36

Kære Tonganeser !!

Også herfra skal der lyde et stort og hjerteligt tillykke med de 27 år !!! Nå for fanden, nu fik jeg sgu' vist byttet om på tallene, men tanken er god nok !!
Det med at du ikke længere kan tegne "hoveder" i sneen, skal du ikke være så ked af - det varer forhåbentlig længe inden vi får sne - inden da er jagten gået ind, så glæderne kommer sgu' før evt. sorger !!

Hjerteligt tillykke !!! (Lidt forsinket)

ØV4

Jeg ville have ladet madammen blive liggende på divaneseren og selv have bredt mig i dobbeltsengen

Har du i øvrigt fået en hilsen fra Ballegård i dagens anledning ??

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-08-14 15:25

Citat
selv om jeg ikke længere kan pisse så langt som tidligere. Tidligere plejede jeg at "tegne" sjove hoveder i sneen, men nu ligner forsøgene et abstrakt maleri.

Uden det skal lyde som praleri, kan jeg - i vindstyrke 10 og i modvind skrive "Konstantinnobel"
Jeg indrømmer helt blankt, at jeg skal økonomisere de dyrebare dråber for at få nok til at sætte punktummet.

Jeg lader tråden blive lidt inu, hvis Bent Ballegård lige vil benytte lejligheden til at ønske dig et tillykke med dagen.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-08-14 17:48

Først når Helvede fryser til is.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-08-14 17:53

Men mine kunstneriske forsøg i sneen ligner trods alt ikke noget som en stakkel med delirium tremens laver - eller en der lider af Parkinsons syge.

Derudover tak til ØV4. Man skal jo have en at lune sig ved - og nej! KnaldBalle har ikke sendt venlige lykønskninger. Alene med tanken om at jeg stadig lever - gør det umuligt for ham at ramme tastaturet.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-08-14 20:10

Jeg mindes at have læst i anden tråd, at Knaldballe har fødselsdag ret efter dig, Tonga.
Kender du datoen..?

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 22-08-14 20:20

Jeg mener helt bestemt at han fylder 72 den 2. september. Ak ja som livet har været hårdt ved KnaldBalle. Det blev åbenbart ved den ene selvudgivelse - "Kratluskeren".

Mvh. Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-08-14 21:03

Ja, der er ingen tvivl, livet har været hårdt ved Knaldballe.
Men heldigvis fandt han sit livs kærlighed i Filippinerne i form af en sød kone.
Samtidigt heldigt for Balle, at hun ikke forstod dansk............havde hun forstået, var hun løbet skrigende bort

Har Balle egentlig nogen børn..?

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 23-08-14 08:20

"Samtidigt heldigt for Balle, at hun ikke forstod dansk............havde hun forstået, var hun løbet skrigende bort" - skrev Tommy !

Men, men - mon det ikke også er rigtigt godt, at hun heller ikke forstod HANS engelsk, denne jagtens nimrod, ingeniør, forfatter, løgenhals m.m.m. ??

I aftes blev jeg ringet op af én af mine jyske venner som kunne berette, at Ballegård i går var ved at rydde op og lufte ud i sit værksted/garage/kontor i adskillige timer ! Begge porte i komplekset var åbnet, dog kun én ad gangen, formentlig for ikke at skulle blotte sig for meget - tænk sig, hvis uvedkommende skulle se noget af "maskinparken" - efter sigende tys tys, da han er en sand mester i at producere ting og sager andre ikke kan, på sit højtprofessionelle udstyr. Det siges, at visse af hans naboer er blevet meldt til politiet for forsøg på industrispionage !!??? Jah, hvad skal man tro ??

Tommy - efter sigende, har Ballekopf ingen børn.

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 23-08-14 13:30

Citat
Tommy - efter sigende, har Ballekopf ingen børn.
ÅÅÅÅÅHH Allan være lovet.
Tænk, hvis dette fænomen havde ført slægten videre

Citat
Det siges, at visse af hans naboer er blevet meldt til politiet for forsøg på industrispionage !!???

Tænk, hvis visse personer fik set alle de dingenoter og dingeldangel dutter til diverse vakuum malkekopper og diverse anoder til hundehalsbånd, ja så ville fanden være løs.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-08-14 13:51

Joooooooohhhh! KnaldBalle har skam en "søn". Han hedder Joselito og bor i Løsning. Han fik dansk indfødsret i 1994 og kommer fra Fillipenserne.

Hvad der er endnu mere interessant er, at der nu figurerer en vis Mathilde Ballegaard på KnaldBalles adresse. Sidst jeg hørte KnaldBalle omtale sin kone, hed hun da noget andet - men jeg kan jo have taget fejl.

Mystikken breder sig. Har KnaldBalle hentet nyt fra Fillipenserne - eller hyr???

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 23-08-14 14:13

Citat
Joooooooohhhh! KnaldBalle har skam en "søn".
Altså ikke en søn - men en "søn" - altså det vi kalder en papsøn. Okay, nu kommer vi til det, der hedder arv og miljø - og her håber vi på, at fru Ballegård virkelig har gjort sin indflydelse gældende, og ikke har overladt opdragelse af sønnen til knaldpotten. Det hælder jeg mest til, da "sønnen" ikke figurerer på div. jagtfotos - eller gør han..?

Citat
Mystikken breder sig. Har KnaldBalle hentet nyt fra Fillipenserne - eller hyr???

Jeg hælder til importen

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 23-08-14 16:02

Et forsinket til Tonga, her fra Manila

SHV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-08-14 16:29

Tusinde tak - kære Sandhedsvidnet. Fremover vil jeg også være glad for et kort - med indlagt duft Jeg har erfaret, at visse horehuse i Manila markedsfører den slags.

Mvh.
Tonganeseren

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 23-08-14 17:32

Nu da du er trådt ind i dit 72.vende leveår, ønskes du al mulig held og lykke i de næste 72
Håber at pointgaven kan være et tilskud til et par pakker patroner.
300 er immervæk en slat Brug dem nu ikke på letlevende damer og harmonikamusik.

Tak for svaret Tonganeseren.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 23-08-14 20:17

Kære Kpt. Tommy

Mange tak for føssesdagspoingene. Og hvor er jeg dog irriteret over det slam, som snart bliver spredt ud over Gudskelov kun en fjerdele af agerjorden.
Hader harmonika - elsker hornmusik.

Mvh.
Tonganeseren