/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Bluetooth
Fra : 2100
Vist : 416 gange
50 point
Dato : 17-08-14 14:25

Jeg har en Acer Predator G3620 stationær pc med Bluetooth. Når jeg prøver at koble min iPhone til, kommer der en meddelelse at Bluetooth på PCen ikke r slået til. PCen er med Windows 8,1 Hvor ser jeg om Bluetooth er slået til på PCen.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-08-14 14:46

I Kontrolpanelet, Enhedshåndtering.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 17-08-14 14:58

Har åbnet Enhedshåndtering, og hvad gør jeg der ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-08-14 15:00

Finder din Bluetooth enhed og højreklikker på den for at se Egenskaber.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-08-14 19:54

Den korrekte vej er:
Gå helt ud i højre side skærmen med din musemarkør eller sæt fingeren helt ud til højre og stryg ind mod midten
Tryk eller klik på Indstil, den er helt nede i bunden
Tryk eller klik på PC indstillinger, den er også helt nede i bunden af skærmen
Tryk eller klik på PC og enheder
Tryk eller klik på Bluetooth, der kan du slå bluetooth til og fra, den er slået fra som standard

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 17-08-14 20:24

Når jeg har klikket på Bluetooth er der ingen steder jeg kan slå den til eller fra.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-08-14 20:26

Aktiver

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-08-14 20:36

Du klikker i højre side eller styger med fingeren fra venstre til højre i symbolet der er ved Slået fra, så ændrer den farve og søger efter andre bluetooth enheder

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-08-14 21:55

Citat
Jeg har en Acer Predator G3620 stationær pc med Bluetooth
det må være en bluetooth enhed du selv har sat til, der er ikke bluetooth på computer da du købte den, måske du skal gå til Kontrolpanel og under Harware og lyd klikker du på Vis enheder og printere, der kan du tilføje bluetooth enheden hvis den ikke allerede er vist