/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Samsung Galaxy Pocket Plus Android 4
Fra : Dieter
Vist : 309 gange
100 point
Dato : 12-08-14 18:20

På min PC ligger der "Google Kalender"

Hvordan kan jeg overføre den til min smartphone.
Samsung Kies virker ikke. Det er lige meget om jeg sætter den ene eller den anden op. Så får jeg at vide at jeg skal installere den anden. Det er meget forvirrende !

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 12-08-14 18:22

Jeg er tilfreds bar jeg kan sætte kalenderen op på smartphone, om jeg skal gøre det hver gang jeg retter noget !

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 12-08-14 18:37

Du skal vel bare have google kalender på din smartphone (den er der måske allerede) og så logge ind. Så synkroniseres kalenderen automatisk.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 12-08-14 20:13

Der er ingen Google kalender på min smartphone nu. Hvordan kan jeg etablere en ?

Der er kun en S-planlægger på smartphonen.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 12-08-14 20:14

Du går ind på google play på din mobil, finder google kalender, og downloader og installerer.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 12-08-14 20:37

Citat
Der er kun en S-planlægger på smartphonen.

Den virker også, åbn S-Planlægger, gå i indstillinger --> tilføj konto --> indtast din google konto.
Så synkroniserer den automatisk.

Det er ligemeget om du opretter en aftale på computeren eller på din mobil, det synkroniserer begge veje.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 13-08-14 11:22

EXTERMINATOR
Når jeg åbner S-planlægger, kan jeg ikke se hvordan jeg kommer til "indstillinger"

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 13-08-14 17:26

Tak for svaret EXTERMINATOR.
Jeg har fundet ud af synkronisere begge kalendere !