/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Mightytext
Fra : Toms_taxa
Vist : 348 gange
100 point
Dato : 12-08-14 17:51

Hej

Jeg har igennem flere år brugt dette program på min telefon og min PC.

Nu vil jeg gerne af med det, og på telefonen har jeg bare slettet appen, men på min
PC giver det lidt problemer.

Den bliver ved med at fortælle at jeg ikke er logget ind - der er ingen mulighed for at komme ud af den, om jeg så må sige.

Nogle med et godt tip?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-08-14 18:57

Start op i fejlsikret tilstand/ uden netværk og prøv, eller bare luk for din netforbindelse.

Kommentar
Fra : Toms_taxa

Dato : 12-08-14 19:16

At lukke min netforbindelse giver da ingen mening?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 13-08-14 11:54

Logge ind sker vel over nettet, så hvis du ikke kan fjerne den er det måske en god ide at starte op uden netværk som omtalt. Og så afinstallere den.

Med " ccleaner " kan du måske deaktivere den i > værktøj > opstart
Og så afinstallere den.

Godkendelse af svar
Fra : Toms_taxa

Dato : 14-08-14 06:54

Tak for svaret Eyvind.