/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Sletning af programmer
Fra : Dieter
Vist : 459 gange
50 point
Dato : 11-08-14 04:46

Hej,
har får et stykke tid siden fået tilsendt et prima program via KanDu.
Har desværre mistet det.
Er der nogen der kender et ( ikke fra IOBIT) ?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 11-08-14 06:14
Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 11-08-14 11:19

Revo Uninstaller måske, dn er til at fjerne programmer og efterladenskaber på Windows computere
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 11-08-14 15:51

Tak for svaret o.v.n..

Det var lige den udgave jeg savnede !