/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobiltid - kan ikke betale som før
Fra : Eyvind
Vist : 459 gange
100 point
Dato : 10-08-14 21:18

Hej er der nogen som ved hvorfor man ikke mere bare kan betale for en opfyldnig på et TDC taletidskort. Det ser ud til at man skal bruge en pinkode (som jeg ikke kan finde) bare for at hælde lidt penge på kortet.

Måske man skulle skibe TDC og gå over til CBB hvor status og betaling foregår over nettet.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 10-08-14 21:28

det er flere år siden jeg stoppede med TDC
bruger i stedet Fullrate
Erik

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-08-14 21:33

Ferik - har fuldrate også en mulighed for selv at tanke op, og kan man se status via pc.
Simkortet bruges til en alarm med gps.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 110 point
Dato : 10-08-14 22:08

Jeg bruger dette til min tlf, dog har jeg ikke tilmeldt mig til online optankning, da jeg ikke bryder mig om at de skal have alle mine personlige data, samt jeg tanker et par gange om året, men nemt ser det trods alt ud.

http://telia.dk/mobil/abonnement/talk

Citat
Måske man skulle skibe TDC
og få et fly selskab

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 11-08-14 09:17

Har 9 timers taletid og 5 GB data fra Call Me til 99,- kr. og måneden (+ 6,50 i regningsgebyr!), så taletidstelefoni kan ikke betale sig overhovedet!

Andre selskaber tilbyder det samme, men Call Me har en god service!!

Har aldrig brugt 9 timer pr. md. og komme nok aldrig til det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-08-14 11:19

Jeg har nu skiftet to af mine taletidskort over til CBB

Det ene kort brugte ca. 100 på et år og bruges kun til tyverialarm med opkald til min mobil
Det andet brugte ca. 200 på et år.

De andre to taletidskort rykker også over til CBB når jeg er sikker på, at den første flytning er gået godt........................................og ja - jeg går både med livrem og seler.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-08-14 12:23

Citat
og ja - jeg går både med livrem og seler.

Så er der da plads nok til at fastgøre alle dine telefoner

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-08-14 13:53

Ans - Selerne er fordi jeg ikke kan se om jeg har husket livremmen.

1 simkort til min nye delvis selvbyggede alarm.
1 simkort til min gamle alarm.
1 simkort til min alarmmodtager mobil.
1 simkort til alm. ævl og kævl

Og jeg er vist et gammelt legebarn.

Ps. Jeg glemmer tit at tage mine mobiler med mig.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 13-08-14 09:31

Tak for svaret mig-selv........................................ Jeg er fløjet over til CBB.
(Det huede mig dog heller ikke at skulle aflevere alle mine data for et sk....... taletidskort, men måske er det for at dæmme op for de "luskede taletidskortbrugere").