/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ændre ICloudkonto på iphone 5
Fra : kitkatMor
Vist : 432 gange
20 point
Dato : 07-08-14 01:52

Nogle der ved hvordan jeg ændre den?
Jeg har fået ny mail (appelid ) og vil derfor ændre den, men kan ikke:(((( Og kan ikke Google mig til det:(((((

HJÆLPPPP, så bliver jeg GLAD

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 07-08-14 19:30

Hej

Log ind her med dit gamle Apple-Id: https://appleid.apple.com/signin
Herinde kan du ændre din mail (apple Id) eller tilføje en ny mailadresse og bruge den som primær

Du skal efterfølgende logge ud og ind igen på dine Appleprodukter

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : kitkatMor

Dato : 07-08-14 22:26

Hej!
Tak for svar, men dette har jeg gjort. Det virker fint. Men problemet er når jeg går ind under indstillinger, icloud. Der står der stadig mit gamle appelid (gamle email ) og det skal der vel ikke, når jeg har skiftet appelid??? Eller ved du om det betyder noget???

Det er der jeg ikke kan ændre. Under indstillinger---INFO OM ICLOUDKONTO, står der stadig mit gamle appelid...Og det er DER jeg vil have det nye appelid ind...

IHHH, jeg håber du kan hjælpe

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 08-08-14 11:08

Hej

Det er på din Iphone du snakker om, ik'?
Har du logget ud og ind igen?

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : kitkatMor

Dato : 08-08-14 11:18

Ja det på min iphone 5. Og ja, har logget ud og ind. Står også det rigtige appelid nu. Bare det forkerte der stadig står under indstillinger-- iCloud

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 08-08-14 15:40

Hej igen.
Der mener jeg, at jeg slettede Icloud kontoen og oprettede den på den nye email. (Husk back-up)

Kommentar
Fra : kitkatMor

Dato : 09-08-14 14:57

Ja. Ved du præsis hvordan? Har prøvet, men kan stadig ikke slette den på mobilen:(

Accepteret svar
Fra : CiviC

Modtaget 20 point
Dato : 10-08-14 10:36

Indstillinger -> Icloud og så nederst, står der slet konto.

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : kitkatMor

Dato : 11-08-14 13:15

Lykkedes. Tak

Godkendelse af svar
Fra : kitkatMor

Dato : 11-08-14 13:15

Tak for svaret CiviC.

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 11-08-14 21:47

Velbekommen