/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
LED lampe
Fra : mapse
Vist : 616 gange
200 point
Dato : 03-08-14 10:09

Hejsa.
Jeg har købt to Bäve LED lamper fra Ikea, og har fået dem sat op. Men jeg synes de brummer når de er tændt. Gør LED lamper det, eller er der noget jeg har gjort forkert

Kh Mapse

Kommentar
Fra : alka

Dato : 03-08-14 10:44

Jeg har løsningen, men du får den ikke her!

- Ubesvarede 1
- Besvarede 36
- Annullerede 18
- Slettede 0
Ialt 55

Accepteret svar
Fra : Nursie

Modtaget 200 point
Dato : 03-08-14 12:11

Der er noget galt med lamperne, byt dem til andre i Ikea

Godkendelse af svar
Fra : mapse

Dato : 13-08-14 10:48

Tak for svaret Nursie, det kan godt være det er det der er løsningen - og Alka, det var da nok det mest underlige svar jeg nogensinde har set.