/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Samsung s5301-galaxy pocket
Fra : Dieter
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 31-07-14 17:15

plus android 4

Jeg har sådan en. Der er i det mindste 2 ting jeg ikke grejer.

1) Hvordan fjerner man "logger" (alle de kontakter man har ringet til eller som har ringet til en)

2) Hvordan kan man indsætte en ringetone man selv har fundet frem til på nettet

3) helt oppe i toppen er der kommet 3 hvide ruder med halv cirkel og en streg under. Jeg aner ikke hvordan de er kommet og hvad de betyder

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 31-07-14 23:25

1. Du åbner logger, trykker Menu og vælger Slet
2. Kommer an på hvad du mener, er det som en generel ringetone til alle eller er det til en bestemt kontakt?

2.1 Hent lyden, åbn Indstilliner --> Lyd --> Enhedens ringetone og vælg din lyd der.

2.2 Hent lyden, åbn Kontakter --> vælg den kontakt der skal have en anden ringetone --> under Ringetone ændrer du fra Standard til Ringetone eller Gå til mine filer alt efter hvor lydfilen befinder sig.

Alternativ
2.3 Du henter appen Zedge (Gratis) Den har et næsten uudtømmeligt udvalg af ringetoner og meddelelses lyde du kan hente gratis og appen kan installere lyden for dig når du henter den

Til dem der ikke kender Zedge, det er en efterhånden meget gammel hjemmeside hvor du kan hente alt muligt indhold til din telefon, check deres side ud: http://www.zedge.net/

3. kan jeg ikke lige genkende ud fra din beskrivelse, har du mulighed for evt. at lave en lille tegning vi kunne få at se?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 01-08-14 10:57

Hej,
tak for dit udtømmende svar.
1) Jeg har fået fjernet alt !
2) Nu vil jeg prøve om jeg kan få den ringetone jeg har på min PC installeret.
3) På underligvis er disse mærkelig ting forsvundet ved at arbejde med min Smartphone. Men spørg mig ikke hvordan det gik til ! he he

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 01-08-14 11:39

PÅ min PC ligger der en ringetone

Klingeltone_ morgenstimmung = en MP3 fil.

Hvordan får jeg mon fat i den igen og ført over til min Samsung ?

2.2 Hent lyden, åbn Kontakter --> vælg den kontakt der skal have en anden ringetone --> under Ringetone ændrer du fra Standard til Ringetone eller Gå til mine filer alt efter hvor lydfilen befinder sig.
Den kan jeg ikke finde

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 01-08-14 13:06

Citat
Hvordan får jeg mon fat i den igen og ført over til min Samsung ?

2 nemme mulighedder.
Enten sætter du usbkablet i og overfører den vej (den opfører sig som et usb stick) eller også downloader du fra det sted på nettet du fandt tonen direkte på telefonen

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 01-08-14 13:11

Ok, lige en mulighed mere. Hvis du i forvejen benytter Samsung Kies så kan du også flytte tonen over med den

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 01-08-14 14:07

Du må undskylde at jeg ikke ved bedre.

Jeg bruger KIES LITE.
Men aner ikke hvorhen jeg skal flytte nævnte fil !?

2 nemme muligheder.
Enten sætter du usbkablet i og overfører den vej (den opfører sig som et usb stick) eller også downloader du fra det sted på nettet du fandt tonen direkte på telefonen

Jeg ved (igen ) ikke hvorhen jeg skal flytte file. Jeg har flyttet den til "Ringetones " Men det hjælper ikke. Når min telefon ringer kommer der en anden ringetone frem

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 01-08-14 15:43

Ok, du HAR flyttet lyden over på mobilen. næste skridt:
2.1 Hent lyden (er klaret), åbn Indstilliner (Tandhjulet) --> Lyd --> Enhedens ringetone og vælg din lyd der.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 01-08-14 16:08

Ok, men problemet er at lyden er ikke DER (altså på "enhedens ringetoner, men på "ringetoner".

Dette ser jeg når jeg åbner Smartphonen via PC en.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 02-08-14 11:59

SORRY, jeg har måske fundet den ringetone jeg efterlyser. Er ikke sikker at det er den rigtige . Den kan dog bruges.
Jeg prøver at installere en anden ringetone og ser om den så dukker op på Enhedens ringetone

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 02-08-14 13:52

Nu har jeg omsider fundet ud af hvordan man skal gøre. Nu har jeg den ØNSKEDE ringetone aktiveret !
Men tak for din support

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 05-08-14 09:38

Tak for svaret EXTERMINATOR.