/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Tuber på gæstebog
Fra : ilgp
Vist : 769 gange
100 point
Dato : 21-07-14 13:33

Hej. Jeg er nybegynder i Psp og bruger Psp Shop Pro 10. Jeg har lige lært at lave en gæstebog, og den skal pyntes, hvilket jeg har problemer med. Når jeg pynter via preset, er der ingen problemer. Men jeg vil også gerne bruge mine egne tuber og så kommer problemerne. Er der en som slavisk kan fortælle mig hvordan jeg gør? For så kan jeg finde ud af hvad jeg gør forkert. Selv om jeg bruger Paste New Layer, kommer tuben som et billede og jeg kan ikke gøre det småt nok til at være på gæstebogen. Det må kunne lade sig gøre. HJÆLP

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 21-07-14 22:22

Jeg forstår ikke helt dit dilemma. Måske du kan lægge et printscreen ind. eller hvad hedder din tube fil.

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 21-07-14 22:49

Det er tuber som åbnes i Paint Shop pro. Gemt som psp.

Accepteret svar
Fra : knh15

Modtaget 100 point
Dato : 22-07-14 05:14

Hvilke mappe har du din tube i og hvilke vej prøver du at åbne den. Jeg har mine tuber liggendne i en mappe for sig selv og åbner dem direkte fra mappen.

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 22-07-14 10:11

Jeg har lavet en mappe til mine tuber. De åbnes i paint programmet. Mit problem er at jeg får den ternede baggrund med. Det er lykkedes en gang at få en fugl på, men jeg kan ikke få gjort den lille nok. Jeg kan også huske at jeg skal åbne tuben og gå i Paste New Layer, men er også i tvivl om rækkefølgen. Det er jo nemt nok når man bruger dem fra Preset, men udvalget er ikke så stort.

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 22-07-14 15:26

Tak for svaret knh15. Det viste sig at jeg gik til Paste- Paste Layer fra det forkerte sted.

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 23-07-14 04:51

Godt du fandt ud af det.