/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Problemer med Gmail
Fra : Dieter
Vist : 225 gange
100 point
Dato : 19-07-14 10:02

Jeg kan ikke komme ind på Gmail. Det er opstået i går. Der skrives bl.a. at der er sendt en kode til mit telefonnummer. Men der er IKKE kommet nogen.

Hvad skal jeg stille op ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-07-14 12:06

har du skrevet dit telefon nummer rigtigt?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 19-07-14 12:57

Måske ikke ! jeg havde mellemrum efter hver 2. tal.
Men nu har jeg brugt min kones telefon. Der virkede det.
Så har jeg bare dummet mig ved at ændre adresse. Så alle oplysninger fra den oprindelige adresse er tabt.
Jeg prøver at genindstallere den gamle adresse.
Så bliver man bedt om at oplyse 2 datoer. Først skal man oplyse Måneden. Men det kan jeg ikke få til at virke. Kun datoen og året kan jeg skrive.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-07-14 13:00

Lyder lidt kryptisk...

Håber du finder ud af det.

Annuller spørgsmålet
Fra : Dieter

Dato : 19-07-14 16:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål