/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
SpyHunter
Fra : leiflp
Vist : 628 gange
100 point
Dato : 18-07-14 20:54

Enigma software group
Custom removal in progress
Action... process finished

Efter en scanning renser spyhunter i run mode, men når alt er renset, starter pc'en med ovenstående tekst og sløver starten ned.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-07-14 21:16

Sikkert et udmærket program, men hvorfor ikke bruge dette, bruger ingen recurser på din pc
https://www.malwarebytes.org/
Du kunne måske lukke ned for ´resulatet´ af sidste scanning - under indstillinger.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-07-14 21:17

Citat
resulatet´ af sidste scanning - under indstillinger.

I selve programmet - altså

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-07-14 21:32

Citat
Du kunne måske lukke ned for ´resulatet´ af sidste scanning - under indstillinger.

Eller i indstillingerne hindre det i at starte op sammen med Windows.

Du kører vel med prøveversionen, og så kører det tungt indtil du køber det.

Accepteret svar
Fra : henningrou01

Modtaget 100 point
Dato : 22-07-14 14:06

Pas på med at købe det, hvis du ikke får slået fra, hvor de vil have penge hvert halve år, så det skal du have slået fra. Har selv bøvlet med at få det slået fra, så de ikke forsøger at kræve penge ind hvert halve år.

mvh.
HR

Godkendelse af svar
Fra : leiflp

Dato : 22-07-14 14:30

Tak for svaret henningrou01.