/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Slette app data på Windows Phone
Fra : Lincoln1242
Vist : 230 gange
25 point
Dato : 17-07-14 00:22

Jeg har en Nokia Lumia 820 (Windows Phone).

Jeg har 'ramt muren' mht. dataplads, og er derfor gået ind i indstillinger for at se hvad der optager pladsen.

Jeg har blandt andet en app, der hedder 'LINE' (app til at chatte). App'en fylder næsten intet, men app-data fylder 2,5 GB! Jeg har prøvet at slette de chat-tråde, jeg havde på app'en, men det hjælper ikke. Hvordan sletter man disse app-data!? Det kan vel ikke være rigtigt at et chat-program kræver 1/3 af lagerpladsen på en mobil for at fungere?? En reinstallering er udelukket idet det er næsten umuligt at genskabe kontakten til de kontaktpersoner, jeg har i app'en nu, da man skal kende/huske det ID nr ens respektive kontakter bruger.

Samtidig er der i lagerkontrol en betegnelse, der hedder 'Andet'. Den optager næsten 1 GB. Men det er ikke muligt at se hvad det er for data, der er så uundværlige at heller ikke de kan slettes fra mobilen. Hvad er det for data, der er så vigtige? Og hvorfor kan man ikke rydde op i dem? Det er ikke systemdata; de optager nemlig yderligere 1,8 GB!

Med andre ord; telefonen er spækket med optaget diskplads som jeg ikke kan frigøre. Skal jeg blot tage ét billede, så må jeg slette et andet før der er plads...

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 17-07-14 00:45

Prøv at kigge her, eller kontakt Microsoft...

http://www.nokia.com/dk-da/kontakt/
Har selv Lumia, og lige skiftet til den nye 930 SUPER

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 17-07-14 07:36

Du kan lave screendump af de kontaktpersoner så er de ikke tabt

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-07-14 12:15

De apps jeg har kan jeg slette/flytte til SD kort samt rydde cashe på = under indstillinger/Apps, ved så ikke om det hjælper dig, min er en htc.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 19-07-14 10:33

- Ubesvarede 1
- Besvarede 31
- Annullerede 23
- Slettede 0
Ialt 55
Der er en løsning på dit problem, men det kommer ikke her.