/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Manglende internet
Fra : EXTERMINATOR
Vist : 401 gange
100 point
Dato : 14-07-14 22:50

Så havnede jeg alligevel i Lemvig.

Intet internet (det burde der være men de magter ikke at få det til at virke) så jeg har aktiveret mobilt hotspot på den ene af mine telefoner.
Det minder mig om mit gode gamle US-Robotics 9600 Baud modem borset fra at en side på de gamle BBSer loadede meget hurtigere end jeg kan få det til her.

Internettet er IKKE kommet til Lemvig endnu
Jeg har net på telefonen og kan føre en (meget kort) samtale NÆSTEN uden afbrydelse.

Konen har fundet et tv med hele 4 kanaler

Bliver nødt til at finde det lokale bibliotek så jeg kan få en dosis internet.
Hvor skal jeg parkere børnene imens?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 14-07-14 23:01

Citat
Hvor skal jeg parkere børnene imens?
med kun 4 TV kanaler kan fruen sagtens tage sig af børnene
Citat
Så havnede jeg alligevel i Lemvig
man får jo helt ondt af dig din lille stakkel glæd dig over at det kun er i ferien, jeg må døje med problemet hele året, lige som der er internetforbindelse så er den væk igen, det hjalp lidt da jeg fik et nyt adsl modem fra TDC, nu kan den i det mindste selv finde forbindelse igen, den gamle modem skulle stå uden strøm et minuts tid inden den fandt et hul ud på internettet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-07-14 23:03

Undskyld jeg glemte helt at ønske dig GOD FERIE i det vestjyske

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-07-14 23:08

Citat
Bliver nødt til at finde det lokale bibliotek så jeg kan få en dosis internet
måske bliver du skuffet, hos mig er mobilforbindelsen fra Telenor både bedre og hurtigere end den kablede forbindelse men der er et loft som hedder 3 GB pr. måned, det er den eneste grund til at jeg beholder kabelinternet

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-07-14 16:22

Målte lige, over et minut for at åbne dette spørgsmål
Skulle egentlig have lagt nogle ruter ind i min TomTom men det er der ikke nok net til her

Tager lige en computer med når jeg skal til Thisted og håber på at jeg kan bruge 10 min. på at rode med POI

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-14 09:56

Hvis du spørger naboen kan det være du kan få lov at låne hans morse apparat?

Børnene skal da bare udstyres med en vildt skarp hobbykniv, en ½ liter saltsyre, en dunk benzin og en lighter. Derefter sender du dem ud at lege ved afkørslen til motorvejen. Nu ser du ikke mere til dem
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 19-07-14 22:26

INTERNETINTERNETINTERNETINTERNET

Fatter ikke at der findes noget sted i danmark med så dårlig internet.

Nå, vi fik da også holdt lidt ferie. (og kørt meget)

Og fik da også et par spøjse oplevelser, f.eks en bonde der vandede en bygmark i regnvejr
Kan sq ikke mindes at have set bønder der vander bygmarker før.

I nærheden af Hurup (måske Ydby?) kom der en bonde i sin traktor, han havde meget travlt så jeg måtte klodse bremsen da han kørte ud fra ubetinget vigepligt.
Han havde så travlt så han ikke havde nået at forbinde hydraulikslangerne til tipvognen, de slæbte hen af vejen. Lidt trist at opdage når han skal bruge vognen. Var der nogen der sagde karma

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-07-14 08:10

INTERNET? INTETNET kalder man vist det
Her kan du se, hvornår nettet kommer rullende til Lemvig:

http://politiken.dk/forbrugogliv/digitalt/internet/ECE2241681/se-hvornaar-udrulningen-af-4g-og-bedre-3g-kommer-til-dig/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 16-08-14 14:31

Må hellere få lukket denne tråd.
Point til o.v.n. som en slags overlevelses hjælp i INTETNETS området.

Godkendelse af svar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 16-08-14 14:33

Tak for svaret o.v.n..
jeg overvejer at sende en nødhjælpskonvoj med internet afsted mod det vestjyske.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-14 14:45

Velkommen hjem til intetnettet EXTERMINATOR.
Men: Det giver jo tilsyneladende og alligevel; ikke en dyt hurtigere 'responsetime' på kandu.dk
...end uden?
>ELYKOLOM\<

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-08-14 03:07

Citat
jeg overvejer at sende en nødhjælpskonvoj med internet afsted mod det vestjyske
vi venter lige så tålmodigt som vi er nødt med det internet som vi har i øjeblikket, men hvad vi ved jo ikke rigtigt hvad det er vi mangler eller om vi mangler noget når vi ikke har prøvet andet