/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp til program/widget?
Fra : Slimålen
Vist : 355 gange
40 point
Dato : 14-07-14 22:48

Hej alle,

Jeg er ny her, så håber at jeg smider indlægget det rigtige sted. Sagen er som følger:

Jeg har en hjemmeside, der specialiserer sig i betting - og bettingforslag. Der holdes på siden regnskab, så man kan følge med i, hvordan den aktuelle "form" er for de forskellige forslag, vi kommer med. Men for at lette denne opgave, søger vi et program, der kan visualisere det nemt.

En af de ting, vi har tænkt på er en form for "trafiklys", der kan markeres grønt (succes), gult (void/annulleret) og rødt (tabt). Evt. for de sidste 10 eller 20 bets.

Er der nogen der ved, om dette findes - eller om der er noget i samme boldgade derude? Jeg ved ikke om det hedder en widget, men hvis der er noget, der nemt kan implementeres på en side så ville det være at foretrække.

Jeg har kun 20 point, da min bruger er ny, men håber der er hjælp at hente alligevel.

Skyd løs!

Accepteret svar
Fra : stone47

Modtaget 40 point
Dato : 15-07-14 09:34

Hej med dig.
Jeg har slet ikke forstand på betting, og spiller aldrig, men der for kan jeg jo godt tænke lidt over teknikken i dit forslag. Men du må give os noget mere at arbejde med, hvad hedder siden, hvad er det der holder data for dine bettings. Man kan vel godt finde et trafik lys der kan sættes ind på din side, men at få det til at skifte afhænger jo af de data der er lagret. hilsen Steen

Godkendelse af svar
Fra : Slimålen

Dato : 15-07-14 10:17

Tak for svaret stone47.