/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Digital photo frame
Fra : Toupie
Vist : 601 gange
500 point
Dato : 12-07-14 23:20

Hej

Jeg har købt en digital billedramme og har brug for hjælp af en der kender til Transcend 8" Digital Photo Frame.

Jeg har sat nogle billeder ind på en usb nøgle og jeg kan sagtens få billederne frem på skærmen - men problemer er, at de ikke vises i den rækkefølge jeg ønsker. Jeg har forsøgt nummererer billederne fra 1 - 110 men rammen viser dem stadig i vilkårlig rækkefølge. Kan jeg på nogen måde gøre så de vises i den rækkefølge jeg ønsker? Jeg har selvfølgelig læst brugsanvisningen og har undersøgt div. indstillinger på selve rammen - men har ikke fundet svaret.

Jeg vil også gerne have sat en videosekvens ind, men kan ikke se i hvilket format det skal være, før den kan vises?

Er der nogen herinde der kender disse rammer og kan hjælpe?

// Toupie

Accepteret svar
Fra : wanky

Modtaget 500 point
Dato : 13-07-14 00:36

Jeg fandt en manual på nettet: http://www.transcend-info.com/files/Manual/Manual-PF720-EN.pdf

På side 20 kan du se, at man kan vælge at se fotos som Slideshow. Her kan du igen vælge "Slide show order". Hermed kan du se dine fotos i den ønskede rækkefølge.

I samme manual kan du på side 39 se, hvilke videoformater der kan anvendes. Og det er mange!

God fornøjelse.

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 13-07-14 09:55

Tusind tak for svaret Wanky, du er en engel og tak fordi du gav dig tid til at finde en manual og finde hvilke sider det stod på

Dejlig søndag til dig

// Toupie

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-14 10:09

Hvis du vil være sikker på nummerrækkefølgen, kan det være en god ide, med med denne nummerering.
Og har du flere end 999 i serien så

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 13-07-14 19:51

Tak tak skal du have