/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Spam på Explore 11
Fra : pop3
Vist : 602 gange
300 point
Dato : 07-07-14 14:41

Min windows explore11 fungerer ikke så godt mere. Der popper en masse reklamer op bl.andet ”speedupmypc”det er drøn irreternde. Findes der et program som kan fjerne det, eller skal jeg den tunge vej og geninstaleter windows7

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-07-14 14:43

Hjælper ikke en pind, brug Chrome i stedet...

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 07-07-14 14:46

Prøv med malwarebytes som du henter her http://www.malwarebytes,org

hent evt. med anden pc kør inficeret pc op i fejlsikret tilstand og installerer malwarebytes
kør en scanning lad programmet rense ud genstart pc så skulle det være væk.

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 07-07-14 14:47

http://www.malwarebytes.org/ linket her skal du bruge

Accepteret svar
Fra : poul_from

Modtaget 310 point
Dato : 07-07-14 14:50

her guide til fjernelse af speed up my pc http://malwaretips.com/blogs/uniblue-speedupmypc-2014-removal/

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 07-07-14 15:01

der er kun en ting der virker Navn Adblock Plus for IE Browser

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 07-07-14 15:21

Her er der tale om Malware som skal fjernes først herefter kan man bruge evt. Adblock Plus for at stoppe legitime reklamer

Kommentar
Fra : pop3

Dato : 07-07-14 17:23

Tak for jeres indslag, kikker på det i aften

Godkendelse af svar
Fra : pop3

Dato : 07-07-14 20:03

Tak for svaret poul_from.