/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Utæt pakning til toiletkumme!
Fra : horseman
Vist : 307 gange
100 point
Dato : 07-07-14 13:05

Der hvor vandrøret fra cisternen går ind i wc-kummen var pakningen defekt. Vandet sprøjtede ud! Jeg tog noget gaffa-agtigt tape og snørede om. Det hjalp, men nu siver vandet jo bare!
Er der nogen tricks så man kan tætne pakningen og spare et vvs-besøg?

Accepteret svar
Fra : Hejdu58

Modtaget 110 point
Dato : 07-07-14 13:47

Ja du kan lime det med sanitetssilikone, for der er jo ikke tryk på der.

Godkendelse af svar
Fra : horseman

Dato : 07-07-14 17:34

Tak for svaret Hejdu58. Tusind tak for hjælpen. Også med pumpen! Du hører resultaterne!

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 07-07-14 17:44

Selv tak horseman